Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی با پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی نخستین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، امروز سه شنبه 12 آذرماه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند به زمین نشست.

افزایش تعداد پروازها و ایرلاین‌ها از وعده‌های استاندار خراسان جنوبی بود که چندی پیش در دیدار با وزیر راه و شهرسازی به طور ویژه دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در این دیدار به معتمدیان قول داد، شرکت هواپیمایی ایران ایرتور را مبنی بر گنجاندن پرواز محور تهران - بیرجند و برعکس در برنامه‌های پروازی خود متقاعد نماید.

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور نیز پس از دریافت دستور وزیر راه و شهرسازی، پرواز تهران_ بیرجند را برای روزهای سه شنبه در جدول برنامه‌های خود قرار داد.

ایرباس ۳۲۰ ایران ایرتور، امروز ساعت 11 و 45 دقیقه، از تهران به مقصد بیرجند پرواز کرد و پس از این که 135 مسافر خود را در فرودگاه بیرجند پیاده کرد، ساعت 13 با  131 مسافر بیرجند را به مقصد تهران کرد.

هادی سلامی، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی چندی پیش گفت: پرواز به پایتخت از فرودگاه بیرجند در تمامی روزهای هفته انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: از هفته آینده هواپیمایی ایرتور روزهای سه شنبه در مسیر تهران-بیرجند-تهران به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند پرواز خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی افزود: پس از افزایش پروازها در برنامه زمستانی فرودگاه بیرجند که هفته‌ای 26 پرواز است، علی رغم مکاتبات فراوان با شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و آتا، برقراری پرواز در روزهای سه شنبه ممکن نشد.

وی ادامه داد: از این رو مکاتبات با دیگر ایرلاین‌های فعال کشور صورت پذیرفت و پس از دیدار استاندار خراسان جنوبی با مدیرعامل هواپیمایی ایران ایرتور قول مساعد جهت همکاری و برقراری پرواز از سوی ایرلاین داده شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بیان کرد: پس از پیگیری‌ها و ارائه پیشنهادات این اداره کل در اولین گام از سه شنبه یک پرواز توسط هواپیمایی ایران ایرتور در مسیر تهران-بیرجند-تهران برقرار خواهد شد و فرودگاه بین المللی شهید کاوه در تمام ایام هفته به پایتخت و بالعکس پرواز خواهد داشت.

سلامی یادآور شد: پرواز هواپیمایی ایران ایرتور از 12 آذرماه برقرار خواهد شد و این پرواز ساعت 10:45 از تهران انجام ساعت 12:15 وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت 13 بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی

نخعی سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از پنجشنبه تا صبح امروز در مناطق حصاردار، بیشه و فریز شهرستان خوسف ۵۵ میلیمتر، در علی آباد زارعین ۴۲ میلیمتر، در سربیشه ۳۹ میلیمتر، قاین و خوسف ۲۵ میلیمتر، زهان ۲۴ میلیمتر، بیرجند ۲۳ میلیمتر، دهسلم ۷ میلیمتر، بشرویه ۵ میلیمتر، حاجی آباد زیرکوه ۱۸ میلیمتر، سرایان ۱۷ میلیمتر، نهبندان ۱۶ میلیمتر، فردوس ۱۵ میلیمتر، طبس ۱۱ میلیمتر، اسدیه ۲۲ میلیمتر و درح سربیشه ۲۰ میلیمتر باران باریده است.

او افزود: برای امروز نیز ناپایداری‌های جوی و بارندگی‌ها در استان به ویژه در نواحی شمالی ادامه دارد و وقوع رعد و برق و رگبار نیز پیش‌بینی می‌شود که در شهرستان زیرکوه علاوه بر جاری شدن رواناب احتمال سیلابی شدن مسیر‌ها نیز وجود دارد.

نخعی بیان کرد: فردا شرایط جوی در استان به نسبت پایدار است، دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ابر در استان محتمل است و همچنین به لحاظ دمایی تا دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما را در استان داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد