Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لقمان حیدری گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای تسریع در راستای خدمت رسانی به شهروندان، رفع مشکلات احتمالی و بازگشایی خیابانها و معابردر هنگام بارش برف انجام شده و در راستای مقابله با مشکلات احتمالی، نقاط حادثه خیز سطح شهر شناسایی و در معابر شیب دار نیز مخازن ماسه و نمک تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با اشاره به برپایی ۱۱ ستاد برف روبی در سطح شهر افزود: این کار مهم در راستای بازگشایی مسیر، جلوگیری از بروز خطرات احتمالی و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان در زمان بارش برف و برودت هوا انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این ستادها در مسیر میدان گاز و خیابان ۱۷ شهریور، پارک مولوی و میدان نبوت، پارک دیدگاه، سه راه تکیه، شهرک زاگرس و ۳.۱۹ بهاران فعال است، یادآور شد: علاوه بر ستادهای فعال در سطح شهر، سه ستاد برف روبی نیز در نواحی منفصل‌ شهری ننله، نایسر و حسن آباد بر پا کرده‌ایم.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری ها خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • برف روبی گردنه بیژن یاسوج + ویدئو |‌ حجم برف را این ماه دوم بهار ببینید
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود