Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@08:47:45 GMT

نرخ ارز در بودجه ۹۹ به نقل از وزیر اقتصاد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۹۴۲۷

نرخ ارز در بودجه ۹۹ به نقل از وزیر اقتصاد

فرهاد دژپسند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال قبل ۱۰۹ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شد گفت: برنامه ما آن است که برای سال بعد حدود ۱۶۰ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در نظر بگیریم.

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی در خصوص نرخ محاسباتی ارز در بودجه ۹۹ گفت: در جلسه بررسی بودجه دولت مصوب شد تا همچنان ارز دولتی۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی و دارو تعلق بگیرد بنابراین نرخ ارز محاسباتی نسبت به سال جاری تغییر چندانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به معافیت مالیاتی سلبیریتها گفت: تلاش میکنیم تا هر چه سریع تر وضعیت معافیتهای مالیاتی را در اصلاحیه قانون تعیین تکلیف کنیم. بر این اساس فعلا در این خصوص اظهار نظری نمیکنم‌.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1327238

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرهاد دژپسند بودجه بودجه 99 ارز استان البرز باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر

وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌و‌گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌و‌گو و تبادل نظر کردند.

طرفین در این تماس آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزهبازدید بلینکن از یک گذرگاه کلیدی در غزهتمجید جهاد اسلامی از خیزش گسترده دانشجویی در حمایت از غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • مردم در مقابل سرمایه گذاری در بخش تولید باید مطمئن باشند سود تضمینی دریافت می کنند
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها