Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری شهرستان الیگودرز درخصوص کارکردهای سامانه فهما آموزش دیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  «محمد ابدالی پور» امروز (12 آذر) در حاشیه برگزاری این  همایش، افزود: در قالب کارگاه های آموزشی مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد درخصوص کارکردهای سامانه فهما آموزش می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی کارگاهی در همه شهرستان های استان، اظهار داشت: این دوره های آموزشی ویژه رابطان و مدیران کانون های فرهنگی هنری استان در دو بخش تئوری و کارگاهی برگزار می شود.

  

وی با اشاره به شرکت مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری شهرستان بروجرد در این دوره آموزشی، بیان کرد: تعداد ۸۵ کانون فرهنگی هنری در شهرستان بروجرد فعال است.

 

ابدالی پور با بیان اینکه مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد بروجرد طی چند دوره آموزشی، کارکردهای سامانه فهما را فرا می گیرند، بیان کرد: این طرح با هدف آشنایی رابطان با پورتال بچه‌های مسجد و چگونگی ثبت فعالیت های کانون های مساجد شهری و روستایی در این سامانه اجرایی می شود.

 

وی با بیان این‌که شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی رابطان «فهما» با سند تحول راهبردی سه ساله کانون های مساجد کشور نیز آشنا می شوند، گفت: کارشناسان فرهنگی هنری ستاد استانی در این طرح با نمایش اسلایدهای آموزشی و ابلاغی ستاد عالی؛ رابطان را با پورتال بچه های مسجد آشنا می کنند.

 

ابدالی پوراذعان داشت:  معرفی طرح شنبه های کتاب و نحوره اجرای آن، شیوه نگارش طرح های استانی(سحاب)، ثبت فعالیت های ملی و مذهبی، شیوه امتیازبندی هر فعالیت ثبت شده و ... را از جمله محورهای طرح شده در این کارگاه آموزشی است.

 

 وی  اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با پورتال بچه های مسجد به نشانی«www.bachehayemasjed.ir» آشنا و آموزش های لازم در خصوص این سامانه، نحوه ثبت اعضا، آمار و فعالیت های کانون را فراگرفتند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: سامانه بچه های مسجد یکی از ابزارهای مهم در ساماندهی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد است.

 

ابدالی پوربا بیان اینکه رويكرد جديد ستاد كانون هاي فرهنگي هنري مساجد، ثبت فعاليت هاي مسجد محور در سامانه محور ارزيابي و حمايت خواهد بودگفت: ثبت عملکرد و فعالیت های کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در سامانه بچه هاي مسجد به عنوان بحث هاي نظارتي و حمايتي مورد توجه قرار می گردد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس انتخابات انتخابات مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد یادواره شهدا خبرگزاری شبستان سامانه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه نویسندگی با عنوان «انتقال تجربه و مبانی داستان نویسی برای کودکان - دوره دوم» توسط میز کودک حوزه هنری با حضور «کلر ژوبرت» نویسنده و تصویرگر کتاب کودک به مدت ۲ روز در رشت برگزار می‌شود.

این کارگاه در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه هنری گیلان برگزار می‌شود لذا علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با این شماره ۰۹۱۱۳۳۳۹۱۵۲ تماس حاصل کرده و یا به این آیدی @artguilan مراجعه کنند.

گفتنی است؛ «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی، کارشناس علوم تربیتی، کارشناس ارشد ادبیات کودک و دارای مدرک تحصیلات حوزوی است، کار داستان‌نویسی و تصویرگری را از سال ١٣٧٥ آغاز و بیش از ۵۰ عنوان کتاب به دو زبان فارسی و فرانسه در کارنامه خود دارد.

کد خبر 6095889

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد