Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:59:53 GMT

برپایی محفل نقد تئاتر عمارت «تو» با «دست‌های آلوده»

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۹۶۰۳

برپایی محفل نقد تئاتر عمارت «تو» با «دست‌های آلوده»

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین خدایی به عنوان منتقد و پرویز نشاط به عنوان مجری روز شنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۱۷:۳۰ میزبان گروه نمایش «دست های آلوده» هستند و این نمایش را با حضور کارگردان و عوامل اجرا نقد و بررسی می‌کنند.

مسعود موسوی کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر این روزها نمایش «دست‌های آلوده» نوشته ژان‌پل سارتر را در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه دارد که در این جلسه نقد حضوری با منتقدان و کارشناسان تئاتر عمارت هنری «تو» گفتگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دست‌های آلوده» با بازی حمیدرضا نعیمی، مسعود موسوی، ریحانه سلامت، شهاب مهربان، محسن بابایی، فرزانه رضایی، آریاز ذوالفقاری، مهدی باقرزاده، آهنگسازی محمد فرشته نژاد، طراحی‌صحنه علی ساسانی نژاد، طراحی‌لباس ثمین تحویلداری، طراحی‌گریم علی گودینی، طراحی‌پوستر و بروشور محمدرضا غلامی اجرا می‌شود.

عمارت هنری «تو» در بلوار کشاورز، خیابان دائمی، پلاک سه هر شنبه در محفل نقد اجراهای روی صحنه، میزبان عموم علاقه‌مندان و خانواده تئاتر است.

کد خبر 4787681 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نقد تئاتر مسعود موسوی تئاتر ایران تئاتر ایران فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی سینمای مستند فیلم کوتاه تئاتر شهر موسیقی پاپ مجسمه سازی جایزه سینمایی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط اداره‌کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و اررشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر 6092007 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید