Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه افشید قم درباره حمایت‌های انجام‌شده از سوی متولیان ورزش استان، گفت: ابتدای فصل وعده‌هایی داده شد اما همچنان منتظر عملی شدن آن هستیم . ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

موسی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به وضعیت دو تیم فوتبال نوجوانان و جوانان افشید در لیگ‌های کشوری اظهار داشت: هر دو تیم نوجوانان و جوانان افشید که نماینده استان قم در این دوره از لیگ‌های کشور هستند شرایط امتیازی نامناسبی را پشت سر می‌گذارند ،چراکه هر دو تیم قعرنشین مرحله گروهی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه افشید قم، افزود: در حال حاضر رتبه پنجم و هفتم برای دو تیم نشان می‌دهد کار سختی تا صعود به مرحله بعد داریم اما کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را دربازی‌های باقی‌مانده به خدمت خواهند گرفت.

وی بابیان اینکه امتیازات در هر دو لیگ نزدیک است، گفت: صعودمان سخت بوده اما دور از دسترس نیست، چراکه فاصله امتیاز فوتبالیست‌های قمی با صدر جدول فاصله چندانی ندارد اما اضطراب را باید از تیم دور کنیم.

اصفهان| هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ پیروزی سپاهان، شکست ذوب‌آهنلیگ برتر فوتبال بانوان|آذرخش کردستان به صدر جدول نرسیداحتمال خداحافظی بهروان با هیئت فوتبال مازندران / رئیس بازنشسته به سازمان لیگ برگشت

محمدی توضیح داد: برخی بازی‌های ما در روزهای غیر تعطیل برگزار می‌شود و ازآنجایی‌که همه بازیکنان دانش‌آموز هستند ، برخلاف سال‌های گذشته مدارس عدم حضور آن‌ها را غیبت غیرموجه تلقی می‌کند که این مسئله سبب ایجاد اضطراب در تیم شده چراکه بازیکن در زمان بازی به‌جای تمرکز بر روی بازی باید به فکر توبیخ باشد.

به گفته وی، بارها این مسئله از سوی باشگاه پیگیری شده اما برخی مدیران اعتنایی به بخشنامه هیئت دولت ندارند، بارها شده بازی را مساوی و یا از پیش برنده بودیم اما لحظات پایانی براثر یک اشتباه که ناشی از درگیری ذهنی است واگذار کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه افشید قم درباره حمایت‌های انجام‌شده از سوی متولیان ورزش استان، عنوان کرد: ابتدای فصل وعده‌هایی داده شد اما همچنان منتظر عملی شدن آن هستیم، از سوی دیگر تنها خواسته‌ای که از هیئت فوتبال قم داریم حمایت در سازمان لیگ و فدراسیون است، چراکه آن‌ها ارتباطات بهتری دارند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون به علت استفاده یکی از گروه‌های رقیب از بازیکن صغر سنی مدارک لازم را به فدراسیون داده‌ایم اما باید هیئت فوتبال از طریق نماینده کمیته انضباطی خود پیگیر چنین مسائل باشد یا در بسیاری از مسابقات داوری علیه ما جریان داشته است.

محمدی با اشاره به بومی‌سازی تیم‌های پایه تصریح کرد: تیم‌های افشید میانگین سنی بسیار کمی دارد و چنان چه حمایت خوبی از آن‌ها شود سالیان سال در رده‌های مختلف می‌توان بر روی آن‌ها به‌عنوان سرمایه‌های فوتبال قم حساب کرد.

انتهای پیام/454/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برنامه‌ای عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان در رفح دیده نمی‌شود

رفح، جنوبی‌ترین منطقه در باریکه غزه که یک میلیون و ۵۰۰ هزار فلسطینی را در خود جای داده است اکنون در خطر جدی عملیات ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد. تل آویو که تا این لحظه از هیچ شقاوتی برای نسل کشی فلسطینیان کوتاهی نکرده است، انتظار می‌رود در صورت آغاز تهاجم به رفح حمام خون راه بیاندازد؛ موضوعی که جبهه غرب حامی اسراییل نمی‌تواند آن را برای مردم خود توجیه کند. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه آمریکا از نبود برنامه‌ای عملی برای محافظت از جان غیرنظامیان در رفح خبر داد. 

ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز (سه شنبه) در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد: ما تاکنون شاهد برنامه‌ای عملی از سوی اسراییل به منظور حفاظت از جان غیرنظامیان طی عملیات در منطقه رفح نبوده ایم تا به نگرانی‌های ما در این زمینه پاسخ دهد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است از عملیات زمینی در رفح بدون برنامه قابل اتکا و عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان حمایت نخواهد کرد. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اما تاکید دارد با توافق یا بدون توافق متعهد به انجام عملیات نظامی در رفح است. 

مقامات صهیونیست می‌گویند انجام عملیات نظامی در رفح برای پیروزی مطلق در جنگ غزه لازم است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خدا نیت‌های ما را هم خریدار است + فیلم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • آمریکا: برنامه‌ای عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان در رفح دیده نمی‌شود
  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود