Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ صمد نیکخواه بهرامی را می‌توان نمونه بارز بازیکنی دانست که وقتی بخواهد »برمی‌گردد». بازیکن و کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران که یک فصل کامل بیرون از گود نشسته بود و در هیچ تیمی بازی نمی‌کرد و حتی شایعه خداحافظی‌اش از این ورزش به گوش می‌رسید حالا با قدرت برگشته و در کنار بازی های درخشان در تیم ملی و صعود به المپیک، نقش ویژه‌ای برای پیروزی‌های اخیر مهرام در لیگ برتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمد در جام جهانی با درخشش خارق العاده تیم ایران را بعد از دوازده سال به المپیک رساند و حالا در تلاش است تا با مهرام نیز قهرمان سوپرلیگ بسکتبال ایران شود. مهرام با هدایت مصطفی هاشمی یکی از مدعیان جدی قهرمانی است و سایر تیم هایی چون شیمیدر و شهرداری گرگان نیز رقیب جدی مهرام در این راه قهرمانی محسوب می شوند.

مهرام روز گذشته در سالن بسکتبال تهران میزبان شهرداری گرگانی بود که مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی را روی نیمکت خود می‌دید؛ در فاصله چند ثانیه مانده به پایان شهرداری گرگان پیش بود، اما شوت ۳ امتیازی صمد نیکخواه مهرام را یک امتیاز پیش انداخت و باعث برد این تیم شد. در بازی قبلی برابر پتروشیمی هم شوت ثانیه آخر صمد باعث برد مهرام شده بود.

مهرام که در هفته‌های اخیر مقابل شیمیدر و پتروشیمی در لحظات آخر و به صورت میلیمتری به برتری رسیده بود، این بار هم بازی نزدیکی با شهرداری گرگان داشت. در فاصله چند ثانیه به پایان مهرام 66 بر 64 از حریف عقب بود، اما شوت 3 امتیازی صمد نیکخواه بهرامی برتری مهرام را با یک امتیاز اختلاف در پی داشت. در نهایت بازی با نتیجه 67 بر 66 به سود مهرام به پایان رسید تا شاگردان شاهین طبع دست خالی تهران را ترک کنند.

حالا این بازیکن ۳۶ ساله به ستاره لیگ برتر ایران تبدیل شده و بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت

 لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد.
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لیدز دیشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

۲۰۱۵۲۶۸
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏


لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند.

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر ۸۹ ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. 

منبع: ورزش سه

tags # لیگ برتر انگلیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال