Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، فاطمه ذوالقدر با اشاره به دستور اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر مخالفت با کاهش معافیت مالیاتی هنرمندان در لایحه بودجه ۹۹، گفت:ما در مجلس سازوکاری را تعیین می‌کنیم که اگر هنرمندی از یک حد مشخص درآمد بیشتری داشته باشد، مشمول معافیت مالیاتی نشود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که کارمندان و کارگران مالیات می‌دهند، هنرمندانی هم که قراردادهای میلیاردی منعقد می‌کنند، نباید مشمول معافیت‌های مالیاتی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالقدر تاکید کرد: اکثر مؤسسات فرهنگی درآمد بالایی ندارند که باید مشمول معافیت‌های مالیاتی شوند اما هنرمندانی که درآمد بسیار بالایی دارند، نباید از پرداخت مالیات معاف شوند.

وی افزود: لازم است که در زمان بررسی لایحه بودجه ۹۹ تبصره‌ای به این ماده پیشنهادی دولت اضافه شود تا هنرمندانی که درآمد بالایی دارند، مشمول معافیت‌های مالیاتی نشوند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: سلبریتی مالیات مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچ گونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رئیس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

کد خبر 6095710 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی