Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در سومین روز انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سالروز تصویب قانون اساسی است، این مناسبت را خدمت ملت ایران تبریک می گویم.

وی ادامه داد: ما در راستای اجرای اصولی از قانون اساسی جمع شدیم و مقدمات کار را فراهم کردیم تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی وزارت کشور گفت: تا این لحظه دو هزار و ۳۴۵ نفر ثبت‌نام نهایی کردند و عده ای هم در حال ثبت نام و تکمیل فرایند داوطلبی خود هستند.

اسماعیلی اظهار داشت: امروز ۴۷۰ نفر ثبت نام نهایی کردند.

وی ادامه داد :به مقامات محترم که مشمول استعفا بودند توصیه‌ای دارم، طبق قانون اگر مقامات استعفا داده باشند از زمان ورودشان و ثبت نام در ستاد ثبت نام، علاوه بر استعفانامه، باید گواهی قبولی استعفا را نیز به همراه داشته باشند، تا امکان ثبت نام‌شان فراهم باشد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان باید همراه مدارک و اسناد مورد نیاز که طبق قانون باید به همراه داشته باشند، کد ملی و سایر اطلاعات سجلی همسر و فرزندان خود را به همراه داشته باشند، تا فرآیند ثبت‌نام آنها به سهولت انجام شود.

وی اظهار داشت: تا این لحظه از میان ثبت نامی‌ها ۲۷۰ خانم و مابقی آقایان هستند.

موسوی گفت: در شهرستان‌ها و بخش‌ها فرآیند تشکیل هیئت‌های اجرایی آغاز شده است و در برخی شهرستان‌ها نیز هیئت‌های اجرایی تشکیل شده و فرآیند را آغاز کردند و در برخی شهرستان‌ها در حال انجام فرایندهای مربوطه هستند.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند. 

وی افزود: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت:‌ این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظرها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

وحیدی درباره انتخابات مجلس نیز بیان کرد: دور دوم انتخابات در 21 اردیبهشت و در 22 حوزه برگزار می‌شود؛ از این 22 حوزه، در 8 حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به‌صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است
  • هیچ مجوز کاغذی از ۲۵ اردیبهشت در دستگاه‌ها قابل پذیرش نخواهد بود