Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سپاهان بیان کرد نورافکن بابت گلزنی اش به استقلال از کسی عذر خواهی نکرده است.

طرفداری- رضا فتاحی در مورد هجمه‌هایی که در چند روز اخیر علیه سپاهان ایجاد شده، اظهاراتی داشت.

به گزارش فارس، رضا فتاحی، سرپرست تیم سپاهان گفت:

همان‌طور که امیر قلعه‌نویی بعد از بازی اعلام کرد ای کاش خطای هند بازیکن ما توسط داور گرفته می‌شد تا شاهد این همه هجمه علیه سپاهان نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:

ما هم از داوری این مسابقه متضرر شدیم. در بازی‌های گذشته هم از داوری ضرر کردیم، اما چرا کسی به بازی‌هایمان با سایپا و پارس جنوبی نپرداخت. این کاش رسانه‌هایی که در این چند روز به اشتباهات داوری بازی با استقلال پرداختند یکطرفه به قاضی نمی‌رفتند و در مورد بازی‌های گذشته مان که در آنها از داوری ضرر دیدیم هم صحبت می‌کردند.

فتاحی  اضافه کرد:

چرا پنالتی دقیقه 90 در بازی با استقلال گم شد؟ داور پشت دروازه به بازیکن ما اعلام کرد؛ به زاهدی‌فر گفتم که خطای روی میرزایی روی خط محوطه جریمه انجام شد و فکر می‌کنم خط محوطه هم جزئی از این محوطه حساب می‌شود. استقلال و پرسپولیس از حمایت کامل رسانه‌ها برخوردارند اما تیم‌های شهرستانی این شرایط را ندارند و مظلوم واقع می‌شوند.

سرپرست زردپوشان ادامه داد:

به خاطر یک پنالتی 4 روز است که هجمه شدیدی علیه سپاهان ایجاد شده، این کارها درست نیست. در فوتبال باید عدالت برقرار باشد، اما به نظر می‌رسد همه چیز برای دو تیم استقلال و پرسپولیس است. لیگی داریم که با 16 تیم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سپاهان در بازی‌های گذشته از داوری ضربه خورده اما کسی به این مسئله اشاره نکرد، گفت:

ما قبل از بازی با استقلال در دیدار با تیم‌های سایپا و پارس جنوبی طبق گفته کارشناسان داوری 4 امتیاز را از دست دادیم، اما آیا داور آن بازی‌ها محروم شد یا کسی حرف خاصی زد؟ متاسفانه شهرستانی‌ها مظلوم هستیم و حرف‌مان هم به جایی نمی‌رسد. پس از این اشتباهات داوری، به هیچ کس توهین نکردیم و با ارسال یک نامه اعتراض خودمان را از این مسئله به سازمان لیگ اعلام کردیم، اما اصلا انگار نه انگار، نه واکنشی در پی داشت و نه مصاحبه‌ای شد.

فتاحی در مورد اینکه انتقادات زیادی به خوشحالی امید نورافکن بعد از گلزنی به استقلال مطرح شده، عنوان کرد:

شما در اداره یا نهادی که کار می‌کنید آیا نباید به آن عرق داشته باشید؟ آیا حقوق‌تان را از جای دیگری می‌گیرید؟ چرا نورافکن نباید خوشحالی می‌کرد؟ او پیراهن سپاهان را بر تن دارد و برای این تیم بازی می‌کند. او بازیکن باشخصیت، بااخلاق و با تعصبی است که به پیراهن تیمش هرکجا که باشد عرق دارد و مورد احترام همه است.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود نورافکن پس از خوشحالی‌اش از اعضای تیم حریف عذرخواهی کرده،‌ اظهار داشت:

اصلا او هیچ عذرخواهی نکرده و من این را تکذیب می‌کنم. او فقط با اعضای تیم حریف گفت و گو کرد و به آنها خسته نباشید گفت.

وی در مورد رفتار عارف غلامی، بازیکن استقلال عنوان کرد:

غلامی هم باید به تیمش تعصب داشته باشد، البته او چندین سال بازیکن سپاهان بوده و حرکاتی که انجام داد، درست نبود. ضمن اینکه باید به حرکات مربی تیم استقلال اشاره کنم. بهزاد غلامپور بازیکن تیم ملی بوده و حرکات ناشایستی که از او روی نیمکت رخ داد، دور از انتظار بود و مستنداتی از رفتار و حرکات غلامپور داریم اما او با امیر قلعه‌نویی صحبت و چندین بار معذرت‌خواهی کرد و بنا به درخواست سرمربی تیم خودمان از انتشار این مستندات خودداری کردیم.

فتاحی با اشاره به اینکه در چند روز اخیر هجمه‌های زیادی از سوی هواداران استقلال در فضای مجازی علیه او ایجاد شده، تصریح کرد:

در این چند روز فحاشی شدیدی به من و خانواده‌ام شده است، اما افتخار می‌کنم که سرپرست تیم بزرگ سپاهان هستم. توهین‌هایی که به من و خانواده‌ام شده دور از شان هواداران استقلال است اما من به خاطر سپاهان حتی حاضر سرم را مقابل گیوتین قرار بدهم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است

بازیکن سابق استقلال گفت: تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و شاید با حضور کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده، در خصوص رقابت استقلال و پرسپولیس در جدول مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در صدر جدول است و باید تا پایان فصل همه امتیازات را بگیرد. کوچک‌ترین لغزشی موقعیت این تیم را به خطر می‌اندازد. اعضای تیم باید نهایت تلاش خود را بکنند از طرفی داوری حساس‌ترین موضوع است. خواسته یا ناخواسته داوری‌ها به ضرر استقلال بوده است. از لحاظ روحی روانی روی تیم تأثیر گذاشته و از طرفی داوران برای رقیب سنتی امتیاز جمع کردند البته نمی‌گویم به نفع گرفتند ولی اشتباهات سهوی آنها به نفع رقیب شده است.

وی ادامه داد: با همه مسائلی که پیش آمده ولی قهرمانی دست استقلال است و اختلافاتی که بین علی خطیر و جواد نکونام شکل گرفته مزید بر علت شده تا بازیکنان تمرکز همیشگی را نداشته باشند. نمونه‌اش دیدار با شمس آذر که برتری ۳ بر صفر به خاطر خستگی تیم جای خود را به پیروزی ۳ بر ۲ داد. استقلال ۱۳ بازیکن دارد و با کمبود بازیکن مواجه است. مصدومیت یامگا و مهدی پور تا پایان فصل شرایط را سخت‌تر کرده است. دست نکونام برای چیدن ترکیب مدنظرش و به‌خصوص در تعویض‌ها بسته است. بازی‌ها فرسایشی است و هر چه جلو می‌رویم کارمان سخت‌تر می‌شود. بازیکنان خسته می‌شوند و احتمال آسیب‌دیدگی وجود دارد. مصدومیت یامگا و مهدی پور این موضوع را ثابت می‌کند. باید اختلافات کنار گذاشته شود و تیم یکدست‌تر باشد تا منجر به حفظ صدر جدول شود و در نهایت استقلال جم را بالای سر برد.

بازیکن سابق استقلال در مورد بازی هفته آینده تیمش با تراکتور عنوان کرد: یحیی گل‌محمدی و کادرفنی اش او تا روز بازی کمتر از یک هفته در تیم هستند و نمی‌توانند تأثیر بسزایی بر تیم داشته باشند. البته این موضوع درست است که با تغییر و تحول در کادرفنی تیم و آمدن سرمربی مطرح، تغییرات مثبتی در تراکتور ایجاد می‌شود. با این حال همه چیز دست استقلال است و می‌تواند در این بازی خارج از خانه برنده شود. معمولاً سرمربی در ابتدای فصل تیمش را می‌بندد و در نقل و انتقالات نیم‌فصل هم ضعف‌های تیمش را با بازیکنان جدید و خروج مهره‌هایی که نمی‌خواهد برطرف می‌کند. شاید خیلی از بازیکنان تراکتور مدنظر گل‌محمدی نباشند. تراکتور شکننده ظاهر شده و به‌رغم حمایت هوادارانش و کادرفنی جدید، نمی‌تواند شکست ناپذیر باشد و می‌تواند این حریف را از پیش رو برداشت.

منبع: خبرگزاری آنا

دیگر خبرها

  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • «تتلو» در دومین جلسه رسیدگی به اتهاماتش: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • تتلو: بابت اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم/ دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • جزییات دومین جلسه دادگاه امیرحسین مقصودلو / تتلو: بابت اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد