Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت‌الله دمیاد استاندار سابق کرمانشاه پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ستاد انتخابات کشور گفت: از حوزه انتخابیه کرمانشاه در انتخابات اسفندماه شرکت خواهم کرد.

اخبار سیاسی- وی درباره شفافیت هزینه‌های انتخاباتی‌اش بر اساس مطالبه مردم افزود: این مطالبه مردم به حق است که باید در تمامی ادوار مجلس اتفاق می‌افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سابق کرمانشاه تصریح کرد: شفافیت‌ها باعث می‌شود افرادی که از رانت‌ استفاده می کنند وارد مجلس نشوند لذا باید مراقب پول‌های مسموم در انتخابات باشیم. 

دمیاد درباره اعلام لیست اموال مدیران و مسئولان با توجه به سابقه استانداری‌اش گفت: من کاملا موافق این کار هستم و باید هم چنین باشد.

وی گفت: اصولا باید به سمتی حرکت کنیم که کل افراد جامعه اعم از مدیران و مسئولان و همچنین همه مردم دارای زندگی شفافی باشند.

استاندار سابق کرمانشاه اظهار داشت: هرچه شفافیت‌ها در جامعه بیشتر شود، مشکلات و موانع برطرف خواهد شد و در نهایت سلامت ایجاد می‌شود. ضمن اینکه کسانی که از شفافیت گریزان هستند مشکل جامعه محسوب می‌شوند.

دمیاد درباره انتقادات و نهیب‌های مقام معظم رهبری درباره مجلس دهم که در میادین حضور ندارد، گفت: من تصور می‌کنم اشکالاتی کلی در کشورمان وجود دارد و صرفا نمی‌توان آن را مربوط به مجلس دانست. این در حالی است که ما در ساختارها دچار اشکالاتی هستیم که بخشی از معضلات جامعه امروزمان به کم‌کاری و یا توجیه نبودن و عمل نکردن نمایندگان به وظایف قانونی‌شان بازمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: به صورت مستقل در این انتخابات شرکت خواهم کرد و تا آخر هم مستقل باقی خواهم ماند. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس هزینه های انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • داستان شفافیت (۲)؛ بیم و امید یازدهمین مجلس برای شفاف شدن
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم