Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روز گذشته باز هم برخی از شهروندان تهرانی از انتشار بوی نامطبوع در بعضی از نقاط پایتخت گزارش دادند بویی که سال گذشته نیز در تهران منتشر شد و دستگاه‌های مسئول اظهارنظر‌های مختلفی در این زمینه داشتند، اما منشا اصلی آن به صورت دقیق هیچ وقت اعلام نشد. تاریخ انتشار: 15:07 - 12 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۵۶۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، روز گذشته باز هم برخی از شهروندان تهرانی از انتشار بوی نامطبوع در بعضی از نقاط پایتخت گزارش دادند بویی که سال گذشته نیز در تهران منتشر شد و دستگاه‌های مسئول اظهارنظر‌های مختلفی در این زمینه داشتند، اما منشا اصلی آن به صورت دقیق هیچ وقت اعلام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران که سال گذشته هم پیگیر بوی نامطبوع در تهران شده بود گفت: از عصر روز گذشته مجددا بوی نامطبوعی در برخی نقاط تهران گزارش شد. مشابه همان بویی که سال گذشته در تهران به استشمام میرسید.

وی تصریح کرد: متاسفانه اظهارات ضد و نقیضی از سوی مسئولان در مورد علت بوی نامطبوع مطرح شد و هیچ گاه بطور واضح و کارشناسی علت دقیقی برای آن مطرح نشد.

ذوالقدر با بیان اینکه عصر روز گذشته نیز برای دومین بار این بو در برخی مناطق تهران گزارش شده است گفت: حتما باید کارگروهی ویژه متشکل از استانداری، شهرداری، محیط زیست برای بررسی علت و منشاء آن تشکیل شود.

عضو مجمع نمایندگان تهران تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب تهران، شرکت گاز و سازمان آتش نشانی در حال بررسی علت پخش این بوی نامطبوع هستند، گرچه پیگیری‌های سال گذشته به نتیجه نرسید و هیچ گاه علت بوی نامطبوع مشخص نشد، اما حتما به عنوان یک شهروند تهرانی پیگیر علت و ریشه یابی بوی نامطبوع در پایتخت خواهم بود.

جهت باد جنوبی علت بوی بد تهران

بلافاصله پس از انتشار بوی نامطبوع، محیط زیست استان تهران، محیط زیست شهرداری تهران، استانداری و برخی دستگاه‌های دیگر نسبت به انتشار این بوی نامطبوع واکنش نشان داده و بررسی‌هایی را آغاز کردند بطوریکه شهبازی مدیرکل دفتر مخاطرات زمین شناسی سازمان زمین شناسی نیز، علت بوی بد تهران را جهت باد جنوبی دانست و گفت: بی‌تردید علت بوی بد تهران وزش باد از جنوب همراه رطوبت است.

او گفته هر زمان جهت باد در تهران به سمت جنوب تغییر کند این بو به مشام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: موتورسیکلت‌ها چگونه هوای تهران را آلوده کردند؟ وضعیت مدیریت شهری پایتخت بسیار اسفناک است

در این میان محمدرضا بادامچی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت: غیر از این بویی که روز گذشته منتشر شده مدتی است که در برخی از مناطق تهران بوی نامطبوعی به استشمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: هیچ گاه علت دقیق بو در تهران مشخص نشد، اما معتقدم وضعیت مدیریت شهری پایتخت بسیار اسفناک است و اقدامات خدمات شهری، فاضلاب و ... نیز به کندی پیش می‌رود.

عضو مجمع نمایندگان تهران اظهار داشت: باید به منظور حفظ محیط زیست و بهبود سبک زندگی شهروندان به سمت تکنولوژی‌های نو پیش رویم.

منبع:خانه ملت
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوی نامطبوع شهرداری تهران پایتخت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • ببینید | تصاویر تلخ از وضعیت اسفناک و درد کشیدن یک اسب در نقش جهان اصفهان
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری