Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:52:49 GMT

رئیس جمعیت هلال احمر استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۰۴۸۲

رئیس جمعیت هلال احمر استعفا کرد

اسماعیل رمضانی عصر سه شنبه در توئیتی اعلام کرد: رییس جمعیت هلال احمر برای حفظ سرمایه اجتماعی این نهاد و ایجاد فضایی مناسب تر برای کار موثر، استعفای خود را به رییس جمهور تقدیم کرده است.

وی در این توئیت نوشت: در صورت پذیرش استعفای وی، ادامه مسیر قانونی از سوی شورای عالی هلال احمر دنبال خواهد شد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده‌ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد و می کوشد تا به اهدافی که در اساسنامه این جمعیت آمده است، جامه عمل بپوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اهداف عبارت از تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون درنظرگرفتن هرگونه تبعیض میان آنها است.
جمعیت هلال احمر در حال حاضر در زیرمجموعه خود دارای چهار سازمان فعال و گسترده در زمینه‌های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی، یک شرکت در زمینه تولید محصولات نساجی و ملزومات امدادی، یک مؤسسه علمی کاربردی و یک مرکز پزشکی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج و زائران عتبات عالیات است.
همچنین دبیرخانه کمیته ملی حقوق بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران نیز با محوریت جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کند.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با سابقه‌ای بیش از ۹۰ سال در خدمت رسانی به مردم ایران و جهان، از بدو تأسیس خود تا به حال در مسیر اهداف انسان دوستانه و اصول هفتگانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر حرکت کرده است.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اکنون دارای ۱۴ مرکز درمانی فعال در ۱۴ کشور دنیا است.

برچسب‌ها استعفا جمعیت هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استعفا جمعیت هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال احمر استعفا جمعیت هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سنجربگی گفت: با برگزاری این مانور‌ها و با بالا بردن توان عملیاتی تیم‌ها و ایجاد انسجام بین اعضا می‌توان پاسخگویی مناسبی برای مقابله با بحران داشت.

او افزود: حضور تیم‌های درمانی در مانور‌های باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف را بررسی کنند تا بتوانند در شرایط اضطراری از آمادگی کامل برخوردار باشند و در میدان‌های عملیاتی پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: مانور تیم‌های درمان اضطراری در روستای نیر با حضور تیم‌های درمان اضطراری شهرستان‌های بهار و رزن و روستای شوند با حضور شعب فامنین و کبودراهنگ برگزار شد.

سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: افزون بر ۶۰۰ نفر از مردم روستا‌های نیر و شوند از خدمات بهداشتی، درمانی، سلامت محور، پزشکی، مامایی، روانشناسی، پرستاری، بینایی سنجی، تجویز داروی رایگان، کنترل فشار خون، تغذیه و آموزش بهره‌مند شدند.

 

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین