Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد انتخابات کشورگفت: ۲ هزار و ۳۴۵ داوطلب نمایندگی مجلس تا ساعت ۱۴ روز سه شنبه نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۲۷۰ نفر زن هستند.

«سیداسماعیل موسوی» روز سه شنبه با حضور در جمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات کشور با تبریک سالروز تصویب قانون اساسی افزود: در راستای اجرای اصولی از قانون اساسی امروز دور هم جمع شده‌ایم و مقدمات کار را برای تشکیل مجلس یازدهم فراهم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تا این لحظه ثبت نام ۲ هزار و ۳۴۵ نفر نهایی شد و عده ای هم در حال ثبت نام و تکمیل مدارک هستند. 

به گفته موسوی از صبح امروز تاکنون ثبت نام ۴۷۰ نفر انجام شده است.

دبیر ستاد انتخابات کشور با توصیه به مقاماتی که مشمول استعفا بوده اند، اظهار کرد: مقاماتی که طبق اصل ۲۹ قانون اساسی مشمول استعفا بوده اند، اگر استعفا دادند به هنگام ثبت نام استعفانامه خود را با گواهی پذیرش استعفا به همراه داشته باشند.

وی افزود: نکته دیگر اینکه داوطلبانی که با مدارک برای ثبت نام به مراکز انتخاباتی مراجعه می کنند درصورت داشتن همسر و فرزند حتما علاوه بر مدارک خود، کد ملی و سایر اطلاعات سجلی همسر و فرزندان را به همراه داشته باشند تا ثبت نام آنان ناقص نباشد.

موسوی در پاسخ به پرسش ایرنا درباره هیات های اجرایی، گفت: تشکیل هیات‌های اجرایی در بیشتر شهرها و استان‌ها شروع شده است و در برخی مناطق هم هیات‌های اجرایی تشکیل شد و معتمدان هم از طرف وزارت کشور معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه دوم اسفند امسال برگزار می شود.


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور لیگ برتری استعفا داد

به گزارش " ورزش سه "، یکی از داوران لیگ برتری که اکنون در فوتبال در یک پست و مقام دیگر هم فعالیت می‌کند، سید علی اصغر مومنی است؛ داوری که این فصل دیدارهای حساسی را سوت زد و این هفته نیز در کوبل داوری دیدار تراکتور و استقلال حضور دارد.

سید علی اصغر مومنی که دو سال از شروع فعالیت او به عنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان چالوس می‌گذرد، روز گذشته تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد و پس از دو سال ریاست هیات را به شخص دیگری تحویل بدهد.

در دوران حضور او، کلاس‌های مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال ایران و آسیا برگزار شد و همچنین در پایان نیم فصل شاهد این بودیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک شهرستان میزبان دوره دانش افزایی تمامی داوران لیگ برتر بود و این اتفاق به میزبانی هیات فوتبال شهرستان چالوس رقم خورد.

اسماعیل بابائی، دوست مدیر روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان چالوس تایید کرد که سید علی اصغر مومنی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داده و تنها در امر قضاوت به فعالیت خود در فوتبال ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر