Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی امروز در محل سازمان لیگ با حضور مسئولان مربوط به آن و همچنین نمایندگان هشت باشگاه حاضر در این مرحله برگزار شد.

سهیل مهدی به عنوان سرپرست مسابقات سازمان لیگ، ابتدا لحظاتی برای نمایندگان باشگاه‌ها و اصحاب رسانه‌ها صحبت کرد. سیروس دین‌محمدی و ادموند بزیک در امر قرعه‌کشی، مسئولان سازمان لیگ را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین روشنک به عنوان مسئول مسابقات جام حذفی، به معرفی تیم‌های حاضر در این مرحله پرداخت و توضیحات لازم را درباره نحوه قرعه‌کشی ارائه داد. بر این اساس قرعه کشی به قرار زیر شد:

استقلال تهران - سپاهان اصفهان (ورزشگاه آزادی)

شهرداری ماهشهر - پرسپولیس تهران (ماهشهر)

نفت مسجد سلیمان - شاهین شهرداری بوشهر (ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان)

تراکتورسازی تبریز - مس کرمان ( ورزشگاه یادگار امام تبریز)

بدین ترتیب حساس‌ترین بازی بین ۲ تیم استقلال و سپاهان برگزار خواهد شد و پرسپولیس و تراکتور در آسان‌ترین قرعه‌ها باید با تیم‌های لیگ دویی و لیگ یکی پیکار کنند.

برچسب‌ها تراکتورسازی جام حذفی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهرداری ماهشهر استقلال باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان شاهین بوشهر نفت مسجد سلیمان مس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی جام حذفی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهرداری ماهشهر استقلال شاهین بوشهر نفت مسجد سلیمان مس کرمان تراکتورسازی جام حذفی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهرداری ماهشهر استقلال شاهین بوشهر نفت مسجد سلیمان مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!

رئیس شبکه ۳ سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران بوده، برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاسان دور نماند و تصویرش به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی تمایلی به انجام مصاحبه نداشت و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

منع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • پیرمرد هتاک ورزشگاه آزادی بازداشت شد!
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی