Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز سوم ثبت نام‌ انتخابات مجلس، ۶ داوطلب نمایندگی مجلس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهرستان ارومیه ثبت نام کردند. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در روز سوم ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، 6 داوطلب نمایندگی مجلس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهرستان ارومیه ثبت نام کردند و با احتساب ثبت نامی‌های روزهای نخست و دوم، در مجموع تاکنون 28 نفر از ارومیه ثبت نام  نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز سوم ثبت نام از داوطلبان پس از گذشت سه ساعت پذیرای نخستین ثبت نام کننده بود.

موسی معصوم زاده، ایوب حاجی زاده، سید محمدرضا خدیوی، مرتضی امیری فر، خلیل کیامهر و نورالدین علیزاده به عنوان داوطلبان امروز تا ساعت 14 ثبت نام کردند.

ثبت‌نام 2345 نفر برای انتخابات مجلس نهایی شده استسخنگوی ستاد انتخابات به تسنیم خبر داد: مدارک 2345 نفر به شورای نگهبان ارسال شدسمنان| کاندیدای انتخابات موظف به رعایت اخلاق هستند

از موارد جالب توجه امروز در استان می‌توان به ثبت نام علیرضا رادفر معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی از حوزه انتخابیه خوی و چایپاره اشاره کرد.

گفتنی است؛ داوطلبان نمایندگی مجلس تا 16 آذرماه برای ثبت نام در این رویداد سیاسی فرصت دارند.

انتهای پیام/ ع

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در بازدید از مزارع گندم دهستان مرگور ارومیه گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶ هزار و ۸۰۰ هکتار علیه علف‌های هرز سمپاشی انجام شده است.

علی دیانتی افزود: گندم کاران باتوجه به شرایط آب و هوایی روز‌های آتی و احتمال شکل گیری اپیدمی بیماری زنگ و خسارت به محصول گندم، هشدار به مبارزه با این بیماری را جدی بگیرند.

وی با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری‌های برگی غلات هشدار داد.

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ضمن توصیه به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری تاکید کرد: با توجه به وزش باد و بارندگی روز‌های آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری‌های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماری‌ها با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

دیانتی اضافه کرد: کنترل علف‌های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف‌های هرز به کشاورزان آموزش و توصیه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته