Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:03:04 GMT

نماینده ادوار: مجلس یازدهم باید مستقل و مردمی باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۰۸۵۴

نماینده ادوار: مجلس یازدهم باید مستقل و مردمی باشد

«عسکر جلالیان» روز سه شنبه در حاشیه ثبت نام در ستاد انتخابات کشور در گفت وگو با ایرنا افزود: مجلس یازدهم باید مردمی و مستقل باشد و به احزاب و جناح ها، تعلق و تعصب کمتر داشته باشند و بیشتر به آحاد جامعه و اقشار مختلف توجه کند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌هایش گفت: آنچه که مرا بسیار نگران می‌کند و در این دوره آنرا دنبال می‌کنم و براساس آن از مردم رای می‌گیرم، اشتغال و مسائل اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معیشت آحاد مردم به ویژه اقشار کم درآمد و کارمند جامعه در شرایط فعلی دچار آسیب شده است و مجلس یازدهم باید معیشت اقشار مختلف مردم به ویژه اقشار پایین دست را به طور جدی مدنظر قرار دهد.

جلالیان در پاسخ به این پرسش که در صورت کسب رای لازم، کدام کمیسیون را بر می گزیند، اظهار داشت: باید ببینم چه افرادی رای می آورند و چه اتفاقی می افتد؛ چون من هم در حوزه انرژی تخصص دارم و هم در کمیسیون آموزش و تحقیقات بودم. همچنین در کمیسیون قضایی مجلس هم دارای سابقه هستم و معاون پارلمانی و حقوقی وزارت دادگستری نیز بودم.

وی ادامه داد: در دوره قبل به دلایل خاصی نامزد نشدم و این دوره تصمیم گرفتم ورود کنم فکر کنم شرایط احراز رای من خوب باشد و بتوانم آنچه که احساس تکلیف می کنم انجام می‌دهم.

جلالیان با بیان اینکه به شکل مستقل در انتخابات حاضر می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخاب مردم برای من محترم است و امیدوارم نتیجه‌ای در آنجا رقم بخورد به صلاح مردم آن منطقه و کشور باشد.  

به گزارش ایرنا، نام‌نویسی داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح یکشنبه دهم آذرماه در سراسر کشور آغاز شد و به گفته اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه دوازدهم آذرماه، ۲ هزار و ۳۴۵ داوطلب نام‌نویسی کرده اند که از این تعداد ۲۷۰ نفر زن هستند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت کشور ستاد انتخابات کشور پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت کشور ستاد انتخابات کشور مجلس شورای اسلامی وزارت کشور ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس