Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: برای آبرسانی به رامهرمز، سازمان آب و برق قول داده است تا بحث آبرسانی را از پشت سد جره به این شهرستان پیگیری کند و امیدواریم این اقدام تا پایان تیرماه سال آینده به اتمام برسد.

کیامرث حاجی زاده در حاشیه جلسه شورای هماهنگی آب و برق خوزستان که امروز ۱۲ آذرماه در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌گرفته در جلسات شورای آب و برق استان، مسایل مربوط به تنش آبی برخی از شهرستان‌ها و روستاهای استان حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز مسایل مربوط به شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، هویزه و رامهرمز که در بحث آب شرب و همچنین در بحث فاضلاب دچار مشکلات و بحران بودند پیگیری شد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: در این زمینه با توجه به تاکیدات استاندار خوزستان مبنی بر اینکه نباید در خوزستان مردم مشکل آب شرب و فاضلاب داشته باشند، مسایل را پیگیری می‌کنیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی در این زمینه نباشیم.

حاجی زاده عنوان کرد: در بحث کلانشهر اهواز مصوبات خوبی را شاهد بوده‌ایم و با توجه به فرمان مقام معظم رهبری همه بخش‌ها پای کار بوده‌اند و شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم و امروز نیز تصمیم‌گیری‌ها و راهکارهای اجرایی خوبی را برای حل مشکلات آب و فاضلاب اتخاذ کردیم.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب اهواز قرار است تا به صورت گسترده و توامان در مناطق مختلف اهواز اقدام به حل مشکلات فاضلاب کند. همچنین در شهرستان هویزه شبکه‌های آب آماده بهره‌برداری هستند و قرار است تا پایان آذرماه به بهره‌برداری برسند و مردم این شهرستان دیگر مشکل آب شرب نداشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان خاطرنشان‌کرد: در بحث رامهرمز نیز سازمان آب و برق قول داده است تا بحث آبرسانی را از پشت سد جره به این شهرستان پیگیری کند و امیدواریم این اقدام تا پایان تیرماه به اتمام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آبرساني سد جره استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان