Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@11:40:56 GMT

به صورت مستقل وارد انتخابات می شوم

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۱۰۴۲

به صورت مستقل وارد انتخابات می شوم

طریقت منفرد گفت: با توجه به هزینه های سنگینی که برای امثال من شده است باید این هزینه ها را به صاحبان آن بازگردانم و به صورت مستقل می آیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمد حسن طریقت منفرد با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. وی در مورد اینکه از کدام لیست وارد انتخابات می شود گفت: فعلا خیال دارم مستقل بیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر سابق بهداشت در مورد عملکرد مجلس دهم افزود، ان چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

وی در مورد دغدغه حضور خود اظهار کرد: با توجه به هزینه های سنگینی که برای بنده و امثال من می شود باید این هزینه ها را به صاحبان ان بازگردانم.

وی گفت: تمام هزینه های انتخاباتی را خودم هزینه می کنم و به صورت شفاف خواهم گفت.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس انتخابات کانون های مساجد مجلس شورای اسلامی شیراز یادواره شهدا قرآن خبرگزاری شبستان طریقت منفرد انتخابات مجلس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود