Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کدخدازاده در بازدید از محورهای مواصلاتی جنوب کرمان اظهار داشت: در این سفر، جاده‌های منطقه مورد بازدید قرار گرفت و برنامه‌ریزی می‌کنیم مردم جنوب کرمان بتوانند تا دهه فجر از برخی محورهای بزرگراهی که هم اکنون در دست احداث است بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: استان کرمان برای تکمیل محورهای بزرگراهی به قیر نیاز دارد که مقرر شد در کارگروهی که هفته آینده در وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود در خصوص تخصیص قیر اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدخدازاده تصریح کرد: در خصوص طرح‌های بزرگراهی منتهی به سیرجان و سه راهی بم، بررسی‌های لازم انجام شد و مشکلات مربوط به پیمانکاران نیز پیگیری خواهد شد و امیدواریم بتوانیم تا هفته آینده بخشی از قیر مورد نیاز این محورها نیز تامین شود.

وی گفت: بحث راه‌آهن همواره مورد پیگیری مردم جنوب کرمان بوده که با توجه به قوانین مربوط به بودجه و ردیف اعتباری این طرح، وزیر راه و شهرسازی دستور دادند که موانع طرح مرتفع شود.

معاون ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل اضافه کرد: تا هفته آینده بحث اعتبار این طرح و مشکلات دیگر، تعین تکلیف خواهد شد و انشاالله عملیات اجرایی آن با قوت و شدت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش اعتبارات قابل توجهی داشتیم به گونه‌ای که بسیاری از مباحث مالی طرح‌های بزرگراهی جنوب کرمان حل شده است.

کدخدازاده ادامه داد: مواردی که مربوط به مطالعات طرح‌ها می‌شود توسط اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان پیگیری شده و در برخی از محورها حدود ۳۰۰ درصد افزایش اعتبار مالی داشتیم.

محور بزرگراهی جیرفت - سه راهی بم، ۸۳ کیلومتر طول دارد که ۴۸ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان واقع شده و تا کنون ۲۷ کیلومتر این محور به بهره‌برداری رسیده است.

محور جیرفت - کهنوج - رودان نیز ۲۲۰ کیلومتر طول دارد که تا کنون ۱۲۶ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است.

محور بزرگراهی جیرفت - بافت - سیرجان هم ۲۸۵ کیلومتر طول دارد که ۱۱۰ کیلومتر آن در حوزه جنوب کرمان بوده و ۱۵ کیلومتر این محور به صورت چهار بانده در حال بهره‌برداری است.

برچسب‌ها جیرفت راه و شهرسازی اعتبار عمرانی كرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جیرفت راه و شهرسازی اعتبار عمرانی كرمان جیرفت راه و شهرسازی اعتبار عمرانی كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد

مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان پیش‌بینی بارندگی در نقاط مختلف استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان و با توجه به پیش‌بینی تجمیعی هواشناسی، میزان بارش باران تا ۲۴ ساعت آینده در محور باغین – بردسیر و باغین – جوپار ۱۵ میلی متر، محور باغین – رفسنجان ۱۶ میلی متر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: میزان بارش باران در محور کرمان – کوهپایه ۱۰ میلی متر، محور زرند - حتکن ۱۲ میلی متر، محور زرند – کوهبنان (دشتخاک) ۱۲ میلی متر و محور زرند – راور (عیسی آباد) ۱۱ میلی متر است.

هم‌چنین طی ۲۴ ساعت آینده محور گلباف – حرمک - کشیت ۱۲ میلی متر، محور سیرچ - اندوهجرد ۱۰ میلی متر، محور سیرچ - شهداد ۱۰ میلی متر، محور راین - جیرفت ۱۰ میلی متر بارندگی خواهند داشت.

کد خبر 747900

دیگر خبرها

  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه