Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:42:20 GMT

نوری‌فر: زاهدی فر فشار زیادی تحمل کرده اما ..

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۱۳۶۰

نوری‌فر: زاهدی فر فشار زیادی تحمل کرده اما ..

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال می گوید زاهدی فر میلیون ها هوادار استقلال را ناراحت کرده و محرومیتش در فوتبال حرفه ای طبیعی است.

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمد نوری فر مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال تهران پس از انجام قرعه کشی و مشخص شدن حریف آبی های پایتخت که باید یک بار دیگر مقابل سپاهان قرار بگیرند، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالیم که این بازی در تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاخره ما یک سفر به شیراز را به سفرهایی که در این فصل داریم اضافه کرده ایم و به امید خدا با توجه به شرایطی که داریم، فینال جام حذفی را در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می کنیم.


از نوری فر در مورد دیدار برابر شهرخودرو هم پرسیده شد، که او در این رابطه بیان کرد: آن بازی هم مهم است ولی بچه های ما روحیه خوبی دارند بعد از بازی در اصفهان. مشخص شد که یک پنالتی برای ما نگرفتند و گل دوم آنها هم آفساید بود؛ هر چند کمیته داوران نظر دیگری دارد ولی ما انتظار داشتیم که آنها گزارش مفصل تری از آنالیزی که انجام دادند، منتشر کنند تا هواداران بفهمند چرا گل آفساید نبوده است.


مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به محرومیت زاهدی فر پس از دیدار استقلال و سپاهان با بیان اینکه حرف خاصی در این مورد ندارد، افزود: من می دانم این روزها خیلی فشار روی آقای زاهدی فر بوده. به هر حال فوتبال حرفه ای است و ناراحتی میلیون ها هوادار استقلال را باید در نظر بگیریم.

استقلال تهران جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  رضا رجبی پیشکسوت فوتبال در برنامه مجله فوتبال درباره واگذازی باشگاه استقلال به بخش خصوصی گفت: اگر مسئولان جدید برنامه برای باشگاه نداشته باشند واگذاری به بخش خصوصی هیچ فایده‌ای ندارد.  

پیشکوست باشگاه استقلال افزود: نام خلیج فارس بسیاز بزرگ و ارزشمند است و نباید پسوند یک باشگاه شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی