Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:49:18 GMT

همایش بزرگداشت روز جهانی خاک در گلستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۱۴۳۲

همایش بزرگداشت روز جهانی خاک در گلستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد خرمالی بعدازظهر سه شنبه در خصوص برگزاری همایش روز جهانی خاک اظهارکرد: مراسم بزرگداشت روز جهانی خاک برای پنجمین سال پیاپی در گلستان برگزار می شود.

وی با بیان این که این مراسم در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم به صورت استانی و با همکاری انجمن علوم خاک شعبه گلستان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرمالی گفت: شعار امسال روز جهانی خاک «جلوگیری از فرسایش خاک برای حفظ آینده» است که امیدواریم با همکاری همه جانبه سازمان های مرتبط با مسائل خاک و ترویج فرهنگ حفظ خاک در جامعه بتوان گامی مهم در نگهداشت این سرمایه ارزشمند تجدیدناپذیر برداشت و از سوی دیگر از بروز مخاطرات طبیعی از جمله سیل و رسوب و زمین لغزش جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های این مراسم می توان به سخنرانی پروفسور مرموت رئیس سابق انجمن خاک اروپا و استاد دانشگاه ساسکاچوان کانادا، تجلیل از خادمان خاک و امضا تفاهمنامه تأسیس پژوهشکده لس در دانشگاه اشاره کرد. 

کد خبر 4787904

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه منابع طبیعی گرگان فرسایش خاک روز جهانی خاک بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بسیج ایلام گرگان راهپیمایی قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود