Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه وقتی ارزش‌ها زیر سوال می‌رود و در جامعه، زندگی‌های مادی و پول به عنوان مسائل اولیه مطرح می‌شود نسل نوجوان آسیب می‌بیند گفت: نوجوانان ما از لحاظ درس و اخلاق سرآمد هستند و ما به آینده آنها امیدواریم. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از دانش آموزان پسرانه دبستان برکت سایت اداری بیرجند اظهار داشت: اگر مسئله آموزش برای فرزند انسان مطرح می‌شود این مسئله در فطرتش وجود دارد و ذاتاً انسان به گونه‌ای خلق شده که از دانستن احساس بزرگی و از ندانستن احساس کوچکی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در بحث آموزش اگر حقایق آموزش برای انسان بیان نشود انسان سر از خرافات در می‌آورد و خرافات همان بدل علم است.

وی افزود: اگر انسان درست اشباع نشود یک حالت انحرافی را در پیش می‌گیرد، خداوند متعال انسان را بر اساس فطرت الهی آفریده است اما ممکن است خانواده، معلم و مربی بی توجه باشند و باعث شوند تا کودک سر از گمراهی در آورد. 

آشنایی با ارزش‌های دینی دانش آموزان را به ظرفیت‌های اجتماعی تبدیل می‌کندمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در بیانیه گام دوم تقویت شده استفرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل: راه پاسداشت فرهنگ شهادت در گرو صیانت از ارزش‌های اسلامی است

عبادی بیان کرد: هر انسان، خود یک عالَم است هیچ امانتی به مانند امانت فرزند انسان ارزشمند نیست.

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: ادب، اخلاق و خوش فکری کودکان نتیجه انتخاب مربیان و معلمان برگزیده است.

وی تصریح کرد: اگر در خانواده و مدرسه به کودکان و نوجوانان رسیدگی نکنند در آینده به افرادی که صلاحیت دار نیستند تبدیل خواهند شد اما اگر شرایط مساعد باشد و تربیت به درستی صورت گیرد می‌توانیم شاهد ابوعلی سیناها، ابوذر غفاری‌ها، سلمان فارسی‌ها، دکتر چمران‌ها و مطهری‌ها باشیم.

عبادی اظهار داشت: وقتی ارزش‌ها زیر سوال می‌رود و در جامعه، زندگی‌های مادی و پول به عنوان مسائل اولیه مطرح می‌شود نسل نوجوان آسیب می‌بیند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نوجوانان ما از لحاظ درس، جدیّت، آداب، اخلاق، نماز به موقع، طهارت و تقوا سرآمد هستند، بنابراین به آینده این نوجوانان بسیار امیدوار هستیم چون اینها بزرگان آینده کشور هستند و باید کشورشان را اداره کنند.

انتهای پیام/252/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: این یک حقیقت است که تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود، بر همین اساس، توجه کنید در فرآیند گزینش آموزش و پرورش عناصری برگزیده شوند که جوان، متدین، توانمند و دلسوز نسل آینده‌ساز این کشور باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شورای معاونان و رؤسای نواحی آموزش و پرورش استان که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تکالیف بزرگ آموزش و پرورش در استان این است که جریان تعلیم و تربیت به صورت هم‌زمان مدیریت شود، امروزه اگرچه برنامه‌هایی با اهمیت و مؤثر در دستورکار قرار می‌گیرد، اما هنوز هم این ظرفیت وجود دارد که به‌موازات رویکردهای آموزشی، در عرصه پرورش و تربیت نیز اقداماتی انجام شود که جامعه مخاطب آن به طور مستقیم، متوجه فرزندان دلبند ما در مدارس باشد.

وی افزود: این یک حقیقت است که تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود، بر همین اساس، توجه کنید در فرآیند گزینش آموزش و پرورش عناصری برگزیده شوند که جوان، متدین، توانمند و دلسوز نسل آینده‌ساز این کشور باشند، زیرا اینها عهده‎دار تربیت فرزندان مردم هستند، علاوه بر این، در فرآیند گزینش باید به موضوع بازنشستگی دبیران و فرهنگیان نیز توجه ویژه صورت بگیرد تا بحران‌هایی همچون کمبود معلم در مدارس، دوباره تکرار نشود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که باید از سطح آموزش و پرورش موردتوجه قرار بگیرد، مسئله حجاب است، باید فضایی ایجاد شود تا بتوان مسئله حجاب و فرهنگ عفاف را از سطح مدارس و دبیرستان‌ها در دل و ذهن دختران عزیز دبیرستانی نهادینه شود، اینها آینده‌ساز کشور و امانت مردم هستند، بنابراین با مزج اجتماعی و منطق تبیین، می‌توان حجاب را به صورت ایجابی از سطح دبیرستان‌ها فرهنگ‌سازی کرد.

به گزارش ایمنا، در ابتدای این دیدار، جمعی از اعضای شورای آموزش و پرورش استان به ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی تربیتی در سال تحصیلی جاری و انعکاس چالش‌های موجود پرداختند.

کد خبر 749404

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند