Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث ساختمان جدید پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در جلفا با حضور رئیس دانشگاه تهران و مدیر عامل منطقه آزاد ارس به زمین زده شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث ساختمان جدید پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در جلفا با حضور رئیس دانشگاه تهران و مدیرعامل منطقه آزاد ارس به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در ابتدای این مراسم و طی جلسه‌ای  امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به ارایه گزارش عملکرد یک ساله پرداخت و برخی از مسایل و مشکلات را درمیان گذاشت. وی همچنین ازرشد جذب دانشجویان خارجی در حوزه CAS از کشور‌های همجوار در این پردیس خبر داد.

 نریمان مدیرعامل منطقه آزاد ارس در این مراسم از حضور دانشگاه تهران در ارس تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته منطقه تجاری ارس آمادگی دارد تا با دانشگاه تهران در مسائل آموزشی و پژوهشی همکاری داشته باشد.

در ادامه جلسه نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران طی سخنانی از منطقه آزاد ارس تشکر کرد و گفت: برای ارتقای هر جامعه‌ای نیاز هست از بحث پژوهشی و فناوری کمک گرفته شود بنابراین ضروری است که از ظرفیت دانشگاه‌ها در حوزه‌های تصمیم سازی و اجرایی استفاده شود.

بنابراین گزارش: پس از این جلسه، کلنگ احداث ساختمان جدید پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در جلفا با حضورمسئولین، استادان و کارکنان این دانشگاه توسط دکتر نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران و مهندس نریمان مدیرعامل منطقه آزاد ارس به زمین زده شد.

خاطرنشان می‌شود؛ ساختمان جدید پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به متراژ ۱۰۰۰۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۶۷۰۰۰ متر مربع است که تا ۵ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پردیس ارس دانشگاه تهران نیلی احمد آبادی احداث ساختمان جدید جلفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان