Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:32:50 GMT

پایان کار دو جیب بر حرفه ای در مترو

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۲۰۶۹

پایان کار دو جیب بر حرفه ای در مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید عطاالهی با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۵ عصر یکشنبه دهم آذرماه سال جاری ماموران پلیس ایستگاه مترو امام خمینی «ره» به رفتارهای ۲ مرد میانسال مشکوک شدند و پس از دستگیری آنها در بررسی های بیشتر ۲ موبایل که سیم کارتی داخلش نبود را کشف کردند. 

وی با بیان اینکه ماموران هر دو متهم را برای تحقیقات تکمیلی به دفتر پلیس ایستگاه مترو هدایت کردند، عنوان کرد: ماموران در بررسی سوابق اطلاع پیدا کردند آنها از سارقان قدیمی و سابقه‌دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی تکمیلی در یکی از گوشی های موبایل به عکس یک کارت عروسی رسیدند، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران با صاحب تالار عروسی تماس گرفته و از این مسیر موفق شدند با داماد جوان تماس بگیرند.

عطاالهی ادامه داد: ماموران در تماس با تازه داماد پی بردند که یک روز قبل از مراسم ازدواجش گوشی پسرعمویش در مترو به سرقت رفته است که در ادامه صاحب گوشی سرقت با در اختیار داشتن جعبه گوشی موبایلش به پلیس مترو امام خمینی «ره» مراجعه کرد.

رئیس پلیس مترو پایتخت عنوان کرد: شاکی پرونده در اظهاراتش اعلام کرد روز پنج شنبه گذشته در مترو میدان محمدیه گوشی موبایلش از سوی سارقان به سرقت رفت و حتی یکی از دزدان را مشاهده کرده اما سارق میانسال در زمان بسته شدن در قطار پا به فرار گذاشته است.

وی در پایان با بیان اینکه این ۲ سارق که از دزدان قدیمی هستند در زمانی که در قطار در حال بسته شدن بوده دست به سرقت می زدند تا طعمه هایشان موفق به دستگیری آنها نشوند، خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

کد خبر 4787948

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس مترو سرقت کشف سرقت دستگیری سارق شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران شهر تهران اغتشاشات ایران وزارت آموزش و پرورش آتش نشانی محسن هاشمی قوه قضاییه معلولان نیروی انتظامی کمیته امداد امام خمینی دستگیری سارق سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد افشار گفت: تیم عملیاتی ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی بودند و راکب و ترک نشین موتور سیکلت که قصد سرقت تلفن همراه شهروندی را داشتند مشاهده که با دیدن مأموران به طور خطرناکی متواری شدند.

وی افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز موبایل قاپان اقدام به استفاده از گاز اشک‌آور به سمت عوامل کلانتری کردند که پس از ده دقیقه تعقیب و گریز در نهایت با شلیک پلیس موبایل قاپان زمین گیر و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: یکی از سارقان در حین فرار از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته که در بازرسی اولیه از متهمان تعداد دو عدد تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بودند کشف و متهمان به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت انتقال متهم به مراکز درمانی و تحت درمان قرار گرفتن وی اشاره کرد و ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که موبایل قاپان ۲۴ ساله و دارای سابقه کیفری می‌باشند و متهمان به ۳۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ افشار خاطر نشان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6099302

دیگر خبرها

  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند