Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایجی که پرسپولیس تا پایان هفته دوازدهم با گابریل کالدرون کسب کرده، آن چیزی نبوده که هواداران این تیم انتظار داشتند. هنوز فاصله سرخپوشان تهرانی با صدر جدول زیاد نشده اما روند کاری این تیم در لیگ نوزدهم به مذاق هواداران و پیشکسوتان خوش نیامده است.

حالا مدیران باشگاه در حال تلاش هستند تا به همراه کادر فنی، در تعطیلات نیم‌فصل خریدهای جدیدی را انجام دهند و تیم را برای ادامه مسابقات لیگ و همچنین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی مهیا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین دغدغه در حال حاضر جذب مهاجم است. بعد از رفتن جونیور براندائو و افت علی علیپور، قطعا کالدرون نیاز به خرید مهاجم دارد.

طی صحبت‌هایی که انجام شده و مذاکراتی که صورت گرفته سه بازیکن صربستانی، برزیلی و آرژانتینی به کالدرون معرفی شده که مرد آرژانتینی، مهاجم برزیلی را پسندیده است. کالدرون همچنین یک مهاجم آفریقایی را مورد بررسی قرار داده و از باشگاه خواسته تا او را هم به خدمت بگیرند. هنوز مذاکرات وارد فاز مالی نشده اما قرار بر این است که بازیکنان مدنظر، ابتدا تست بدهند و سپس با آنها قرارداد بسته شود.

در مورد نفرات جدا شده هنوز چیزی مشخص نیست. تنها جدا شده قطعی تا به حال، جونیور برزیلی است. باید دید در ادامه به تعداد بازیکنان جذب شده اضافه خواهد شد یا خیر. اگر این اتفاق رخ دهد برای خالی شدن لیست بازیکن یا بازیکنانی از لیست کنار گذاشته می‌شوند.

با این حال باشگاه این اطمینان را دارد که علی علیپور و علیرضا بیرانوند حداقل تا پایان فصل در کنار تیم باقی می‌مانند و در بین راه جدا نمی‌شوند.

برچسب‌ها پرسپولیس باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علیرضا بیرانوند علی علیپور جونیور براندائو گابریل کالدرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علیرضا بیرانوند علی علیپور جونیور براندائو گابریل کالدرون پرسپولیس باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علیرضا بیرانوند علی علیپور جونیور براندائو گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

بیشتر بخوانید: آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229454 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان