Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه ما می دانیم جارو برقی به عنوان یکی از وسیله های پر کاربر در منزل است. اما معمولا تا وقتی که جاروبرقی درست کار می کند، به آن توجه نمی‌کنیم، ولی به محض کم شدن قدرت مکش یا اشکالات دیگر سریعا به فکر پیدا کردن یک تعمیرگاه مطمئن هستیم. جاروبرقی به خاطر داشتن قطعات مختلف و کارکرد آن معمولا به راحتی دچار مشکل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی موارد افراد به جای تعمیر قطعات جاروبرقی به تعویض آن فکر می کنند. هر چند با افزایش روز افزون قیمت لوازم برقی این کار دیگر مقرون به صرفه نیست. آیا شما نیز نیازمند تعمیر سریع جاروبرقی خود هستید؟ آیا در حین جارو کشیدن دستگاه از کار افتاده است و همین الان در اینترنت به دنبال پیدا کردن تعمیرگاه هستید؟ آیا می دانید باید به کجا مراجعه کنید؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال ها هستید با ما همراه باشید.

تعمیر انواع برند‌های جاروبرقی در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی
امروزه فیلیپس یکی از برند‌های معروف تولید کننده جاروبرقی است. فیلتر‌های قوی جاروبرقی فیلیپس ۹۹.۹% از گرد و غبار موجود در هوا را جذب می‌کنند و فناوری‌های جدیدی برای نظافت کف و سطوح ارائه می‌دهند. در صورتی که جاروبرقی فیلیپس شما دچار ایراد شده است باید به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس مراجعه کنید. زیرا برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس تعمیرکار باید به تعمیر جدیدترین انواع جاروبرقی‌های فیلیپس و تکنولوژی به کار رفته در آن آشنا باشد.
آاگ نیز یکی از برند‌های قدیمی و محبوب در زمینه تولید انواع جاروبرقی است. جاروبرقی آاگ به دلیل دوام زیاد، قدرت مکش بالا و طراحی مناسب برای حرکت در همه جهات یکی از جاروبرقی¬های محبوب در میان مصرف کنندگان است. اما تعمیر جاروبرقی آاگ نیاز به مهارت و دانش کافی دارد. از این رو باید برای تعویض و یا تعمیر قطعات جاروبرقی به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی آاگ مراجعه کنید.


تعمیر جاروبرقی

یکی دیگر از برند‌های محبوب ایرانی در میان مردم که طرفداران زیادی هم پیدا کرده است پاکشوما می¬باشد. پاکشوما با چند دهه سابقه در تولید انواع وسایل برقی جای خود را در بازار لوازم خانگی کشور باز کرده است. جاروبرقی پاکشوما از کیفیت و دوام بسیار خوبی برخوردار است، اما ممکن است در اثر گذشت زمان و یا استفاده مداوم دچار ایراد شود. اگر جاروبرقی شما از برند پاکشوما می باشد و الان دچار ایراد شده است جای نگرانی نیست. شما کافی است برای تعمیر جاروبرقی خود به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پاکشوما مراجعه کنید.

بعضی مشکلات رایج و تعمیر جاروبرقی
۱- قطع اتصال برقی: رایج‌ترین مشکل در جاروبرقی ها، قطع شدن اتصالات سیم و برق آن است. معمولا به خاطر آنکه جاروبرقی کشیده می‌شود، اتصالات برقی آن بیشتر در معرض خراب شدن قرار می‌گیرند.

۲- مسدود شدن راه لوله: وقتی راه لوله مسدود می‌شود یا فیلتر جاروبرقی خیلی کثیف شده باشد، موتور جاروبرقی داغ می‌کند و یا اینکه قدرت مکش آن کم می‌شود. در این صورت باید لوله را از بدنه جاروبرقی جدا کنید و عامل انسداد را رفع کنید. برای این کار می¬توانید یک چوب نازک را داخل لوله با کمی فشار وارد کنید.

۳- کاهش قدرت مکش دستگاه: فیلتر جاروبرقی خود را بررسی کنید. ممکن است در اثر استفاده مدام فیلتر‌ها از بین رفته باشند و یا نیاز به تمیز کردن داشته باشند. برای این کار بهتر است مطابق با دستورالعمل¬های دفترچه راهنمای فارسی جاروبرقی خود عمل کنید.

قبل از آنکه جاروبرقی را برای تعمیر بفرستید لازم است موارد زیر را چک کنید:
اتصالات برقی آن را بررسی کنید.
ببینید که کیسه جاروبرقی در چه وضعیتی است. یکی از مشکلات رایج کم شدن قدرت جاروبرقی، پر شدن کیسه آن است. با تخلیه به موقع کیسه و یا تعویض آن می‌توانید از سلامت موتور و مکش صحیح دستگاه اطمینان حاصل کنید.
فیلتر‌های دستگاه را چک کنید و اگر نیاز به تمیز کردن دارد آن را نظافت کنید.
لوله‌های جارو را با دقت وارسی کنید تا اگر چیزی باعث انسداد آن شده است، آن را پیدا کنید و مسیر مسدود شده را باز کنید.
اگر موفق به رفع عیب دستگاه خود نشدید با آی. پی امداد نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در تهران تماس بگیرید.
برای تعمیر جاروبرقی باید به یک نمایندگی معتبر مراجعه کرد تا تعمیرکاران آن به موتور و تجهیزات جاروبرقی آشنا باشند و در صورت نیاز به تعویض قطعات، قطعه اصلی و با کیفیت را در انبار خود موجود داشته باشند. شما می توانید با پشتیبانی فنی آی. پی امداد تماس بگیرید و مشکل جاروبرقی را بیان کنید. ممکن است ایراد دستگاه تنها با تعویض فیلتر هوا یا تمیز کردن لوله جاروبرقی حل شود. اگر مشکل جدی باشد تعمیرکاران در کمتر از دو ساعت برای تعمیر به محل می‌آیند یا شما می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه آی. پی امداد نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مراجعه کنید.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح

مدیرعامل نیرو‌گاه شهید مفتح همدان گفت: تلاش شبانه‌روزی ۱۰۰ روزه متخصصان نیرو‌گاه به آمادگی کامل نیرو‌گاه برای تولید و تامین برق در زمان اوج مصرف کشور در تابستان پیش‌رو منجر شده است. - اخبار استانها -

عبد‌المجید دیناروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان درباره این آمادگی عملیاتی تولید و تامین برق کشور و استان همدان، افزود: آماد‌ه‌سازی نیرو‌گاه از اسفند‌سال قبل برای تعمیرات‌کلی آغاز و در یک دوره تعمیراتی با تمام توان نیروی متخصص داخل نیرو‌گاه این فرایند اجرا شد.

وی بیان کرد: شستشوی کندانسور‌ها، تعمیر اساسی‌ ایستگاه گاز، تمیز‌کاری کوره، رفع نقص‌داکت‌ها و تجهیزات، برخی از امور ضروری برای آمادگی 100 درصدی نیرو‌گاه در دوره گذار از اوج مصرف برق تابستان1403 بود که اجرا شد.

مدیرعامل نیرو‌گاه یک‌هزار‌مگاواتی شهید مفتح همدان با تاکید بر این‌که تعمیرات و آماده‌‌سازی باهدف افزایش راندمان نیرو‌گاه در حوزه‌های آب، سوخت و آب مقطر مانند این است، گفت: اکنون نیرو‌گاه توانایی تولید 2.5 تا 3 درصد بر ق کشور را در زمان اوج مصرف تابستان دارد. همچنین همه تعمیرات متخصصان داخلی نیرو‌گاه انجام دادند.

وی تاکید کرد: حداقل قطعات در دوره‌ تعمیراتی یاد شده استفاده و بخش عمده قطعات نیرو‌گاه با دستان توانمند و دانش متخصصان داخلی تعمیر و مجدد نصب شد که ناشی از هماهنگی و کارایی روز‌افزون واحد‌های مختلف نیرو‌گاه به مانند پشتیبانی، تعمیرات، ساخت، نصب و بررسی فنی است.

دیناروند افزود: آب مورد نیاز نیرو‌گاه سالانه به مقدار 6 تا 7 میلیون‌مترمکعب از پساب انتقالی تصفیه‌خانه فاضلاب تامین و بقیه مصارف مانند شرب و بهداشت توسط چاه‌ موجود تامین شده است که نقش موثری در افزایش و بهبود ظرفیت منابع آب موجود منطقه داشته است.

مدیرعامل نیرو‌گاه یک‌هزار‌مگاواتی شهید مفتح همدان درباره آخرین وضعیت ساخت برج‌های خشک نیرو‌گاه که با هدف کاهش روز‌افزون مصرف آب در دست اجرا است، عنوان کرد: برج خشک شماره یک نیرو‌گاه شهید مفتح همدان با ظرفیت 250 مگا‌وات، سال 94 راه‌اندازی و بهره‌برداری شد، برج خشک شماره 2 نیرو‌گاه  نیز پیشرفت‌کاری 70 تا 80 درصدی دارد.

وی مطرح کرد: امسال بر اساس تعمیرات انجام شده برای هر چهار واحد250 مگاواتی نیرو‌گاه شهید مفتح همدان، این واحد‌ها در اوج مصرف برق تابستان کامل در مدار قرار خواهند بود تا افزون بر  تامین 98 درصدی برق استان همدان، نقش موثر خود را در تامین، تثبت و پایداری ولتاژ کریدور برق شمال به جنوب کشور یک‌بار دیگر نشان دهند.

دیناروند گفت: امسال نیز به مانند سال قبل که رتبه نخست تامین برق نیرو‌گاهی کشور هدفگذاری  و با تمام توان برق تولید و به آن دست‌یافتیم، این هدف برای افزایش رشد و توسعه اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور مجدد محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • مردم در مقابل سرمایه گذاری در بخش تولید باید مطمئن باشند سود تضمینی دریافت می کنند
  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی