Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، یزدان مهررئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۹۲ میلیارد تومان اعتبار برای استمهال وام‌های کشاورزی به استان تخصیص یافته که بین بانک‌های استان توزیع شده است.

وی بیان کرد: از این محل، تسهیلاتی که سررسید اقساط آن‌ها از یکم مهرماه ۹۶ لغایت ۳۱ شهریورماه امسال بوده است، امهال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اضافه کرد: از محل این اعتبارات سود، کارمزد و جریمه تسهیلات متقاضیانی که توانایی مالی ندارد از سوی دولت پرداخت و تسهیلات آن‌ها به مدت سه سال استمهال می‌شود.

تخصیص ۱۳۴ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل

یزدان مهر همچنین از پرداخت پنج میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در استان خبر داد و گفت: این تسهیلات به ۴۵۰ پرونده پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: از این میزان ۲.۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض و ۲.۵ میلیارد تومان نیز به صورت تسهیلات بانکی بوده است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان داشت: در این ارتباط تاکنون در مجموع ۸۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۴۸.۵ میلیارد تومان نیز برای پرداخت کمک بلاعوض به خسارت دیدگان به استان تخصیص یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد

میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: قانونی که برای تخصیص خودرو داخلی به ایثارگران در سال گذشته وضع شده بود امسال نیز تمدید شده است.

وی در گفت و گو با تسنیم گفت: البته هنوز جلسات و بررسی جزئیات با وزارت صمت و دیگر مسئولان مربوط برگزار نشده است اما امیدواریم تخصیص خودرو به مشمولان امسال زودتر از سال گذشته انجام شود. 

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال 1403 افزایش داشت؟

گفتنی است سال گذشته شرکت ایران خودرو ، پژو 207 و شرکت سایپا خودرو شاهین اتومات و کوئیک را برای استفاده 10 هزار به این عزیزان واگذار کردند. 

این خودرو ها در سه مقطع در اواخر سال به جانبازان همراه با تسهیلات بانکی ارائه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • شوش و کرخه قطب کشاورزی خوزستان و کشور محروم از تسهیلات و امکانات کشاورزی
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • فهرست تخصیص ارز کالاهای کشاورزی اعلام شد+ جدول
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی