Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@17:14:21 GMT

اعلام شدن سهمیه جدید بنزین وانت بار‌ها

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۲۸۹۱

اعلام شدن سهمیه جدید بنزین وانت بار‌ها

رویداد۲۴   محمدرضا کلامی سخنگوی ستاد تنظیم بازار با اعلام افزایش ۱۰۰ لیتری سهمیه بنزین وانت بار‌ها گفت: این سهمیه امروز به کارت سوخت دارندگان این خودرو‌ها واریز خواهد شد.

کلامی در این باره در گفت‌وگو با شبکه خبر سیما گفت: با توجه به اینکه مصوبات کارگروه تنظیم بازار بر اصلاح سهمیه سوخت خودرو‌هایی که افزایش قیمت بنزین بر خدمت رسانی آن‌ها تاثیر می‌گذاشت، اختصاص یافته بود؛ به کمیته سه نفره (متشکل از وزارتخانه‌های کشور، نفت و سازمان برنامه و بودجه) ابلاغ شد نسبت به اصلاح سهمیه این خودرو‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در جلسه دیروز ستاد تنظیم بازار نیز مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرد سهمیه خودرو‌های وانت پرمصرف از ۳۰۰ به ۴۰۰ لیتر و کم مصرف تر‌ها از ۲۰۰ به ۳۰۰ لیتر افزایش یافته که امروز اجرا می‌شود.
کلامی متذکر شد: در صورتی که امروز کار واریز سهمیه کلیه وانت بار‌ها به اتمام برسد، اطلاع رسانی عمومی در این باره خواهد شد.او درباره راه اندازی سامانه‌ای در این خصوص و انجام پیمایش برای واریز سهمیه‌های واقعی نیز توضیحاتی ارائه کرد.

منبع: خبرآنلاین خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سهمیه بندی بنزین وانت بارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان

ایسنا/لرستان معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروههای مهم عنوان کرد و افزود: در این کارگروه معمولا مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آن‌ها قطع می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول