Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:07:21 GMT

پرهیزکار فرشته نجات بابلی‌ها شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۳۲۷۵

پرهیزکار فرشته نجات بابلی‌ها شد

حال بابلی‌ها با مدیرعامل جدید خوب بوده و پیگیری‌های پرهیزکار برای رفع مشکلات تیم فوتبال رایگا بابلی ادامه دارد. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، مدیرعامل باشگاه رایکا بابل برای رفع مشکلات این تیم، امروز جلسات متعددی را برگزار کرد. اکبر پرهیزکار مدیرعامل باشگاه رایکا بابل امروز برای رفع مشکلات این تیم،جلسات متعددی را با مسئولان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اکبر پرهیزکار مدیرعامل باشگاه رایکا بابل باحضور در فرمانداری به همراه خانم عرب، به دیدا ولی زاده معاون استانداری رفتند و پیرامون مشکلات رایکا بحث و تبادل نظر کردند.

پس از پایان این جلسه، مدیرعامل باشگاه رایکا بابل به سراغ حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان رفت و از جناب حسین‌زادگان خواست تا به صورت جدی به مشکلات باشگاه رایکا رسیدگی کند.

بازی‌های خانگی رایکا در بابل پخش زنده می‌شودمازندران| بازیکنان رایکا توانایی بازی در لیگ برتر را دارندمطالبات بازیکنان رایکا بابل پرداخت می‌شود

سپس جلسه‌ای نیز باحضور مدیرعامل باشگاه رایکا بابل در فرمانداری شهرستان بابل تشکیل شد و اکبر پرهیزکار بر لزوم حل مشکلات باشگاه رایکا در این جلسه تاکید کرد.

از زمان روی کار آمدن این مدیرعامل مازندرانی در تیم رایکا بابل تحول عظیمی در این باشگاه رخ داده است و بازیکنان و کادر فنی این تیم نیز با روحیه و انگیزه بالاتری برای این تیم محبوب مازندرانی به میدان می روند‌.

تیم رایکا بابل جمعه این هفته در بابل میزبان تیم ملوان بندرانزلی خواهد بود.

انتهای پیام/‌684/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 پس از افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه، سارقین شامگاه دهم اردیبهشت در حین سرقت شناسایی شدند و در حین تعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی با شلیک به لاستیک موتور دستگیر شده و به کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند. در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد. لحظات تعقیب و گریز این زورگیرها و شلیک‌های متعدد به سمت موتورشان را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته
  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس پورعابدینی
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی