Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:58:09 GMT

تنیسور آستارایی برای مسابقات کشوری انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۳۵۲۶

تنیسور آستارایی برای مسابقات کشوری انتخاب شد

وحید خاصی پور روز سه شنبه اظهار کرد: مسابقات استانی تنیس روی میز، روز گذشته با شرکت ۲۸ ورزشکار در رده سنی نوجوانان در سالن یادگار امام (ره) رشت برگزار شد.

وی بیان کرد: جواد حلیمی از رشت مقام اول، امیر مهدی مرادی از لاهیجان مقام دوم، امیر حسین روحانی از آستارا و امیر حسین اسماعیلی از آستانه اشرفیه به طور مشترک مقام سوم را کسب و به مسابقات کشوری انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسابقات کشوری تنیس روی میز، ظرف یک ماه آینده در سنندج برگزار خواهد شد و در دی ماه امسال نیز آستارا میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی کشورهای حاشیه خزر خواهد بود.

خاصی پور گفت: در این جشنواره، محصولات فرهنگی و غذاهای محلی کشورهای ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان و قزاقستان به نمایش گذاشته خواهد شد و ورزشکاران این کشورها در چند رشته رقابت خواهند کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

برچسب‌ها تنیس روی میز آستارا ورزش ورزش و جوانان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز آستارا ورزش ورزش و جوانان ورزشی تنیس روی میز آستارا ورزش ورزش و جوانان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم

تنیسور شماره دوی جهان از حضور در مسابقات مسترز رُم کناره‌گیری کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور