Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان ۲۰ نفر نام‌نویسی کردند که تعداد داوطلبان در سه روز اخیر به ۹۱ نفر رسیده است. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در پایان سومین روز از مهلت ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان 22 نفر در 6 حوزه انتخابیه نام‌نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب ثبت‌نام‌های قطعی که تا پایان وقت امروز انجام شده تعداد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان به 91 نفر رسیده است.

براساس آخرین اطلاعات امروز در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا 11 نفر، کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان 1 نفر، علی‌آبادکتول 4 نفر، رامیان و آزادشهر 4 نفر، مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش 2 نفر نام‌نویسی کردند و در حوزه گنبدکاووس کسی برای ثبت‌نام مراجعه نکرد.

انتخابات 98 ـ آذربایجان غربی| 88 داوطلب نمایندگی تا پایان روز سوم نام‌نویسی کردندانتخابات 98| 47 داوطلب برای شرکت در انتخابات مجلس استان بوشهر ثبت نام کردندانتخابات 98 ـ سمنان| آمار داوطلبان انتخابات مجلس در استان سمنان به 32 نفر رسید

صبح امروز فرمانداری گرگان محل تردد تعداد زیادی از چهره‌های سیاسی، اجتماعی، نظامی، دانشگاهی و غیره بود. منصور خمر امیر سابق لشکر 30 پیاده گرگان و ارشد سابق آجا در استان‌های گلستان و مازندران که از سیستانی‌های گلستان است، امروز با مراجعه به فرمانداری گرگان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

سیدمحمد قدس مفیدی، رئیس اسبق شورای اسلامی شهر گرگان نیز یکی دیگر از داوطلبان امروز از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا بود.

امروز همچنین سعید قندهاری فرزند یکی از جان‌باختگان حادثه یاک 40 که نامش در سال‌های اخیر به علت ثبت‌نام برای سفر بی‌بازگشت به مریخ در فراخوان ناسا در رسانه‌ها مطرح شده بود، با تعدادی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی به فرمانداری گرگان مراجعه و برای حضور در انتخابات نام‌نویسی کرد.

در غرب استان و در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیاشن نیز یوسف بسنجیده، مدیرکل سابق امور اقتصادی استانداری و از فعالان اقتصادی ترکمن داوطلب شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند