Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سنجری بر توجه ویژه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور برای حل و فصل مسائل و مشکلات منطقه آزاد ارس تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امام جمعه منطقه آزاد ارس جلفا به همراه نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی امروز با مرتضی بانک؛ مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در راستای بررسی مسائل و مشکلات منطقه آزاد ارس در حوزه های مختلف دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام «سالار سنجری» در این دیدار ضمن طرح مسائل و مشکلات منطقه آزاد ارس اظهار داشت: ثبت سفارش کالا و رونق کسب و کار اصناف، کسبه و بازاریان به اهمیت مسائل فرهنگی و گردشگری از جمله مشکلات مردم منطقه است.

امام جمعه جلفا بر لزوم حساسیت ویژه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور نسبت به ایجاد و استقرار دفتر اتحادیه اقتصادی اوراسیا در منطقه آزاد ارس تاکید کرد.

مرتضی بانک در سخنانی با بیان این‌که دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به این مسائل توجه ویژه ای خواهد داشت و اظهار داشت: برنامه ریزی ها در این خصوص صورت خواهد گرفت.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد ادامه داد: طرح توسعه منطقه آزاد ارس (الحاق هادیشهر و بخش های شهرستان مرند)، از سوی هیئت دولت ابلاغ شده و قابلیت اجرایی دارد و این نامه شامل منطقه آزاد ارس نمی شود و اقدامات طرح توسعه این منطقه آزاد هم اکنون در حال انجام است.

گفتنی است، بر اساس تصویب هیات دولت، محدوده منطقه آزاد ارس به ۷۱ هزار و ۸۴۸ هکتار افزایش یافته است. این مقدار شامل محدوده جلفا- هادیشهر- مرند به مساحت ۴۰ هزار و ۱۹۴ هکتار، محدوده سیه‌رود - ایری به مساحت ۳۳۲ هکتار، محدوده نوردوز به مساحت ۵۶۷ هکتار، محدوده خداآفرین به مساحت ۵۶۸۰ هکتار و محدوده قلی‌بگلو به مساحت ۲۵ هزار و ۷۵ هکتار می شود

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس انتخابات انتخابات مجلس انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شیراز جلفا منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران

پنجاه و سومین جلسه مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۷ با حضور حجت الاسلام آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و جمعی از مدیران شهری و معتمدین محلات منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه منطقه ۱۷ پروژه‌های عظیمی دارد، گفت: بودجه ویژه‌ای برای طرح‌های عمرانی و اجرایی این منطقه برای سال ۱۴۰۳ اختصاص داده شده است، ضمن اینکه نظام مسائل محلات در کمیته عمران شورای شهر در حال تدوین است و پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌ای تفکیک کردیم تا بتوانیم به صورت کامل مشکلات محلات را پیگیری و رفع کنیم.


آقامیری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات و مسائل محلات خود را به صورت مکتوب به اینجانب و همکارانم تحویل دهند و با توجه به ارائه مسائل و مشکلات محلات کارشناسان شورای شهر در مناطق حضور می‌یابند و ضمن بررسی پیگیر مشکلات شهروندان شریف منطقه خواهیم بود.


وی گفت: روز گذشته همراه با آقای سیفی از پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) بازدید کردیم که ان شاءالله با برطرف کردن برخی موارد، در سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها