Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز در نشست ستاد هماهنگی اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی در جمع خبرنگاران افزود: نشست امروز جمع‌بندی عملکرد دوستان رسانه‌ای کارگروه اطلاع‌رسانی و تبلیغات درباره سوخت بود که  به صدا‌وسیما ماموریت دادیم نسبت به آگاهی‌رسانی در این زمینه اقدام کند.

وی با بیان اینکه دوم دی‌ماه ۹۶ قرار بود این طرح اجرا شود اما به‌دلایلی اجرای آن به تعویق افتاد، اظهارداشت: اقدامات بسیار خوبی در زمینه سوخت انجام شده و از همه دوستنان در این زمینه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  البته درباره عدم اقناع‌سازی صحبت‌هایی شده که چنین نیست چون این دست موضوعات می‌تواند به مدل و روش‌های دیگر داشته باشد.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه موضوع تنظیم بازار یکی از موضوعات مطرح شده در ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی بود، تصریح کرد: در این نشست تاکید شد مواجهه با افزایش قیمت بیش از این نشود و تا جایی‌که امکان دارد از کالاهای ذخیره شده استفاده شود. اگر چه با وجود افزایش قیمت بنزین ممکن است یک مقدار افزایش قیمت داشته باشیم اما این افزایش قیمت نباید افسار گسیخته باشد. سودجویی برخی افراد در افزایش قیمت کالاها بی‌توجهی به افکار عمومی است.

وزیر کشور با یادآوری ۱۶ آذر روز دانشجو این روز را نماد مبارز با استکبار دانست و گفت: شهادت دانشجویان در این روز خاطره غم‌انگیزی است که باید مبنایی برای انسجام، وحدت، دشمن شناسی و آگاهی بخشی باشد. قرار شد ۱۶ آذر برنامه‌هایی در دانشگاه‌های کشور برگزار شود.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: امروز گزارشی از  روند کلی افزایش قیمت مطرح کردم و نقاط مثبت و ضعف و مواجهه با این موضوع مطالبی را بیان کردم که قرار شد دستگاه‌های مربوطه موارد را آسیب‌شناسی کننند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر کشور رحمانی فضلی عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از بازداشت هفت نفر از اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی کرده و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی، امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد.

وی از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیده اند؛ درخواست کرد تا برای شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند