Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:57:15 GMT

مسدود شدن گردنه پای‌ آستان کوهدشت

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۳۹۷۶

مسدود شدن گردنه پای‌ آستان کوهدشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، داریوش آزادبخت رئیس اداره راه‌ و شهرسازی کوهدشت  اظهار داشت: گردنه پای‌ آستان در این شهرستان به‌علت عملیات انفجار و راه‌ شکافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

آزادبخت با بیان اینکه احداث واریانت جدید گردنه پای‌آستان در دست اقدام است، افزود: این محور به‌ دلیل مستقر شدن ماشین‌آلات راهسازی و جلوگیری از خطر‌های احتمالی انفجار مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: محور کوهنانی ـ کت‌کن ـ خسروآباد به‌ عنوان محور جایگزین تا اطلاع ثانوی تعیین شده و رانندگان می‌توانند از این محور عبور کنند.

رئیس اداره راه‌وشهرسازی کوهدشت با تقدیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و نماینده کوهدشت و رومشکان بیان کرد: از مردم منطقه طرهان که احداث واریانت جدید گردنه پای‌آستان مسیر آنان را طولانی کرده عذرخواهی می‌کنیم و ان‌شاءالله این محور پیش‌از وقوع سیلاب‌های احتمالی احداث می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

گردنه پای‌ آستان کوهدشت مسدود شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیرراه و شهرسازی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

 

به گزارش تابناک، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

مهر در خبری نوشت:همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد