Web Analytics Made Easy - Statcounter

رای فدراسیون بسکتبال کشور در مورد حواشی رخ‌داده در لیگ برتر بسکتبال ،پیش از کمیته انضباطی اعلام شد. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بر اساس حواشی رخ‌داده در دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و آویژ صنعت مشهد در چارچوب لیگ برتر بسکتبال فدراسیون این رشته تصمیم نهایی خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به اتفاقات رخ‌داده در بازی تیم‌های شیمیدر قم و آویژه صنعت پارسا مشهد، فدراسیون بسکتبال بر اساس گزارش‌های سر داور و ناظر مسابقه و پیش از برگزاری کمیته انضباطی، صالح فروتن و مهدی افخمی از بازیکنان، حجت دارابی فیزیوتراپ، صادق جانداری مربی تیم آویژه صنعت پارسا و مایک رستم پور از شیمیدر را به علت ارتکاب اعمال و رفتار ناشایست به‌صورت موقت از همراهی تیم و حضور در مسابقات رسمی بسکتبال کشور محروم کرد.

تصمیم اولیه فدراسیون بسکتبال درباره اتفاقات بازی شیمیدر و آویژه صنعتلیگ برتر بسکتبال| برد شیمیدر قم مقابل آویژه صنعت مشهد در بازی جنجالیلیگ برتر بسکتبال| اکسون، ذوب آهن، پتروشیمی و شیمیدر پیروز شدند

لازم به ذکراست، این تصمیم از سوی فدراسیون گرفته‌شده و تاکنون کمیته انضباطی هیچ واکنشی به آن نشان نداده است.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا کمیته انضباطی رای فدراسیون را می‌شکند یا آن را تشدید و تأیید می‌کند.

بلندقامتان بسکتبال قم در حال حاضر تنها با دریافت دوشکست در رده دوم جدول رده‌بندی سوپر لیگ کشور قرارگرفته‌اند و سخت در حال تیم صدرنشین یعنی پتروشیمی هستند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد