Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@05:20:34 GMT

هنوز از ایران پاسخ رضایت‌بخش دریافت نکرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۴۴۱۱

به گزارش فارس، «رافائل گروسی» مدیر کل جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه مدعی شد که تهران هنوز به ادعاهای مطرح‌شده در خصوص کشف ذرات اعلام‌نشده اورانیوم، پاسخ قانع‌کننده‌ای به این نهاد نداده است. 

گروسی یک روز پس از آغاز کارش به عنوان مدیر کل آژانس، در مصاحبه با خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گفته است: «ما هنوز پاسخ کاملا رضایت‌بخشی از آن‌ها دریافت نکرده‌ایم، اما رایزنی‌هایمان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی همچنین گفت آژانس با مقام‌های ایرانی در حال گفت‌وگو در این رابطه است.

گروسی روز گذشته رسما به عنوان جایگزین «یوکیا آمانو» مدیر کل فقید این نهاد آغاز به کار کرد. او در اولین نشست خبری‌اش بعد از انتصاب به این سمت، گفت خواهان رابطه‌ای «سازنده» با ایران است و بازرسی‌ها از ایران را به شکلی «قاطعانه و منصفانه» پیش می‌برد.

در جریان رقابت برای انتخاب مدیر کل جدید آژانس، گروسی گزینه مورد حمایت آمریکا بود.

در ماه‌های گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌ای را برای بازگشایی پرونده موسوم به «ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران» (پی‌ام‌دی) و بردن پرونده ایران به شورای حکام و شورای امنیت سازمان ملل متحد، آغاز کرده‌اند. در همین چارچوب، «کورنل فروتا» سرپرست آژانس وضعیت برنامه هسته‌ای ایران را به شورای حکام گزارش کرده و به ایران توصیه کرده با این نهاد «همکاری کامل و به‌هنگام» داشته باشد. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

غزیعلی افزود: با توجه به محدودیت منابع اعتباری اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.

وی بیان کرد: متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.

غزیعلی تصریح کرد: تمامی مراحل ثبت نام و معرفی به بانک به صورت سامانه ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکین نیست. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان سن ۱۸ تا ۷۰ سال، تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد است، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال های گذشته از جمله این شرایط است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • حماس در حال بررسی طرح اسرائیل برای تبادل اسرا