Web Analytics Made Easy - Statcounter

 صاحب گل صالحی روز سه‌شنبه در دیدار با معاون نوسازی و تجهیز مدارس کشور و شماری از مقامات استانی و محلی خاش اظهار داشت: در این فصل از سال باید به نیازهای دانش‌آموزان در مباحث آموزشی و کیفیت بخشیدن به تحصیل علم اهمیت داده شود.
وی افزود: سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با همکاری خیران اقدامات ارزشمندی را در حوزه شهرستان خاش آغاز کرده‌اند که امیدواریم تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار خاش بر ضرورت ایجاد و ساخت مدراس شبانه‌روزی در نوک آباد، تجهیز خوابگاه شبانه‌روزی چاه احمد و نوک آباد، جمع‌آوری تمامی بخاری‌های نفتی سطح شهرستان، تجهیز هنرستان‌ها و و مدارس تیزهوشان، ساخت مدرسه شبانه‌روزی در دشت آبخوان و تجهیز آزمایشگاه در این شهرستان تاکید کرد.
وی ادامه داد: بهره‌گرفتن از ظرفیت‌های خاش باید با هدف رفع مشکلات و جبران کمبودها مورد توجه قرار گیرد و در عین حال به توان و حمایت‌های بی‌دریغ سازمان نوسازی و کمک‌های آموزش و پرورش نیاز داریم.
صالحی اظهار داشت: تشکیل کلاس‌های ۴۰ و ۵۰ نفره و دوشیفته بودن فعالیت‌های آموزشی در برخی مدارس زیبنده کشور نیست و باید با توجه به نیاز جامعه و وسعت و پراکندگی منطقه تدابیر لازم اندیشیده شود.

در این نشست معاون سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور نیز قول مساعد برای تجهیز ۱۳ مدرسه شبانه‌روزی در شهرستان خاش را داد.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور خاش فرمانداری خاش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور خاش فرمانداری خاش مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور خاش فرمانداری خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم