Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  "عبدالرضا رحمانی فضلی" افزود: مراجعه داوطلبان برای نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه روز نخست خوب بود.

وی اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان در این سه روز نسبت به مدت مشابه دوره قبل در سال ۹۴ ، افزایش خوبی داشته است.

وزیر کشور تصریح کرد: خواهش و تقاضایم این است هر کسی خود را در تراز و معیارهای مجلس شورای اسلامی برای مردم می بیند و علم، تجربه و توان را طبق فرموده مقام معظم رهبری دارد، حتما بیاید ثبت نام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی فضلی اضافه کرد: این افراد حتما ثبت نام کنند تا مردم هم از توان، تجربه و علم آنان در بهبود وضع کشور، تدوین قوانین درست و انجام نظارت های صحیح قانون استفاده کنند.

فعالیت ستاد انتخاباتی ساعت ۸ صبح روز یکشنبه دهم آذر همزمان با دستور وزیر کشور به فرمانداری های سراسر کشور ، آغاز و نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از آن لحظه شروع شد. داوطلبان تا شنبه شانزدهم آذر برای ثبت نام فرصت دارند.

براساس این گزارش، سیداسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات تعداد داوطلبانی که ثبت نام شان نهایی شده را ۳ هزار و ۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۸۹ تن از این داوطلبان مرد و بقیه زن هستند.

وی با بیان افزایش ۱۳درصدی ثبت نام داوطلبان نسبت به مدت مشابه دوره قبل در سال ۹۴، ادامه داد که تعداد ثبت نامی های داوطلبان زن هم ۵۳ درصد نسبت به همین زمان اشاره شده، افزایش یافته است.

 یازدهمین دوره انتخابات مجبس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان روز جمعه دوم اسفند برگزار می شود.

منبع: ایرنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 انتخابات مجلس رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، در پایان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ (جداول) با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق و اصلاحات آن با ۱۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   رئیس مجلس در پایان بررسی بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ (جداول) گفت: به دلیل اینکه در این خصوص برخی اصلاحات داشتیم لازم است که در پایان جداول رأی‌گیری نهایی شود. ما حتماً در تنظیم جداول ممکن است برای تراز جابه‌جایی بر اساس مصوبات داشته باشیم تا تراز را رعایت کنیم. این موارد به هیچ عنوان ماهیت موضوع را عوض نمی‌کند از طرفی نیز ردیف اضافه نمی‌شود.   وی ادامه داد: در داخل جداول ناترازی‌های ممکنی برای این موارد، ردیف‌ها، جداول و پیوست‌ها مدنظر باشد که هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه داشته باشد در زمانی که رفت و برگشت‌هایی که با شورای نگهبان انجام می‌شود، بتواند کار را انجام دهد. اگر در رفت و برگشت‌ها با شورای نگهبان و شورای عالی نظارت، ماهیت موضوع عوض شود حتما موضوع به صحن می‌آید و زمان آن را در نظر خواهیم گرفت.   قالیباف گفت: دولت و کمیسیون برای بحث مربوط به ردیف جدول ۷ وزارت بهداشت و درمان، با توجه به شرایط کادر درمان به ویژه پرستاران، پیشنهاد داده اند که از محل تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارتخانه را برای فوق‌العاده شغل پرستاران در نظر بگیرند که دولت و کمیسیون با این موضوع موافق هستند.

دیگر خبرها

  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند