Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر ضمن تقدیر و تشکر از حامیان و خیرین نوع دوست به تشریح فعالیت‌های واحد اکرام پرداخته و اعلام کرد:از ابتدای سالجاری تا پایان آبان ماه حامیان و خیرین سخاوتمند مبلغ ۸ میلیاردو ۳۳۳ میلیون ریال  کمک کردند.

او گفت: خیرین   ۶میلیاردو ۷۵۶میلیون ریال کمک نقدی و۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال کمک غیرنقدی به تعداد ۳۱۳ نفر از ایتام و محسنین اهداکردند  که میزان کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته رییس کمیته امداد سنقر  ۱۴۹۶ حامی بومی و غیر بومی کمک‌های نوع دوستانه خود را به فرزندان معنوی خویش (۱۹۳نفر یتیم و ۱۲۰ نفر محسنین) تقدیم می‌دارند.


۹۸ درصد بودجه درآمد‌های مردمی طی هشت ماهه اول تحقق یافت

 

رئیس کمیته امداد کنگاور با تاکید بر فراهم شدن زمینه مشارکت مردم در فقر زدایی و کمک به نیازمندان در تشریح کمک‌های مردمی گفت: کمیته امداد شهرستان کنگاوردر حوزه زکات، جمع آوری صدقات، طرح اکرام ایتام و محسنین، مراکز نیکوکاری و سایر مناسبت هایی، چون جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری فعالیت‌های مناسبی دارد.

او بیان کرد: درفعالیت جمع آوری کمک‌های مردمی صدقات در ۸ ماهه اول سال ۱۳۹۸ با نصب بیش از ۱۲۰۰۰ هزارصندوق کوچک وبزرگ ومتوسط مبلغ ۳ میلیارد و ۰۰۳ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۷۵۰ ریال  واریز نقدی کمک‌های مردمی بوده است که در طرح‌های مشارکت مردمی، چون عمران وساختمان وجهیزیه وکمک‌های موردی به نیازمندان هزینهشده است.

 کابلی با بیان اینکه ۹۸ درصد بودجه درآمد‌های مردمی طی هشت ماهه اول تحقق یافت، افزود: جمع آوری بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال در سرفصل زکات، اکرام، صدقات، کمک‌های مستقیم خیرین به نیازمندان از سوی مردم سخاوتمند کنگاور در راستای محرومیت زدایی از شهرستان گام مناسب اجتماعی در فرآیند بهبود وضعیت نیازمندان است.


انتهای  پیام/ز

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال جوانان ازدواج و طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان