Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه هجدهم مهرماه سال جاری یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در پایانه مرزی «میلک» به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله چند تیم از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه و بررسی های به عمل آمده مشخص شد ۵۰ نفر از افراد دو طایفه بر سر نوبت دهی خودروهای ترانزیتی مستقر در پایانه مرزی میلک با هم درگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این نزاع که طرفین با چوب، چماق، شمشیر و اسلحه کلاش و شکاری باهم درگیر شده بودند ۲مرد ۳۸ و ۴۸ ساله به علت اصابت گلوله به سر فوت و با سرعت عمل پلیس ۵ نفر از عاملان نزاع قبل از فرار از محل دستگیر شدند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی طی چندین مرحله بازجوئی افراد ضارب که پس از قتل از صحنه جنایت گریخته بودند شناسایی و دستگیر آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار طاهری بیان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهمان متواری ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص بازگشت آن به محل سکونت بدست آمده و تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی تحقیقات گسترده ای پلیسی را آغاز و ساعت ۱۳ ظهر روز گذشته آنان را هنگام تردد در محدوده خیابان «خلیج فارس» هیرمند در اقدامی غافلگیرانه قبل از هر اقدامی دستگیر کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان به قتل که ۲۶ و ۴۷ سال سن دارند در بازجوئی های به عمل آمده به تیراندازی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کد خبر 4788190

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری شهرستان هیرمند دستگیری قاتل بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیج هفته بسیج ایلام گرگان راهپیمایی قزوین مجلس شورای اسلامی بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه