Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: در نیمه دوم آذر لژیونرهای هندبال به اردوهای تیم ملی اضافه خواهند شد.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اردوی تیم ملی هندبال برای حضور در  مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی گفت: اردوی ما از روز شنبه هفته آینده تا 26 آذر با حضور 20 بازیکن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به عدم حضور لژیونرها که تا اواسط آذر ماه سال جاری درگیر مسابقات اروپایی هستند، اولین اردو با بازیکنان داخلی برگزار می‌شود. بیشتر بازیکنان در اردوهای قبل و همچنین مسابقات انتخابی المپیک هم حضور داشتند. البته تعدادی بازیکن جدید که این مدت در لیگ برتر به میدان رفته‌اند، به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی گفت: حضور این بازیکنان جدید شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم کرده است چرا که ما در برخی از پست‌ها با کمبود بازیکن روبه‌رو بودیم و حالا اضافه شدن آن‌ها این خلأ را پر کرده است. این اردوی 12 روزه در تهران برگزار می‌شود و پس از چند روز استراحت، اردوی دوم برگزار خواهد شد. با توجه به پیگیری‌های فدراسیون هندبال قرار است اردوی دوم ملی‌پوشان در کشور قطر برگزار و در تاریخ 28 و 29 آذر ماه هم دو بازی تدارکاتی با تیم هندبال قطر داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی هندبال همچنین اضافه کرد: قبل از بازی تدارکاتی با تیم ملی هندبال قطر، احتمالاً یک یا دو بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی قطر انجام خواهیم داد. البته هنوز این موضوع قطعی نشده است و فدراسیون هندبال در حال رایزنی با برخی تیم‌هاست.

حبیبی در مورد حضور لژیونرها و زمان اضافه شدن آنها به اردوی تیم ملی اظهار کرد: بازیکنان لژیونر از اردوی دوم به تیم ملی اضافه می‌شوند. پس از پایان اردوی دوم، سومین مرحله آماده‌سازی ملی‌پوشان با تلاش فدراسیون در یک تورنمنت بین‌المللی و یا بازی تدارکاتی صورت می‌گیرد. تمام تلاش ما این است که تیم ملی هندبال با ظرفیت کامل و آمادگی قابل قبول در مسابقات شرکت کند.

وی گفت: فدراسیون هندبال هم در حال مکاتبه با باشگاه‌های اروپایی است تا مجوز بازیکنانی ایرانی که در این باشگاه‌ها بازی می‌کنند را بگیرد. خوشبختانه تعدادی از باشگاه‌ها موافقت خود را به‌صورت کتبی اعلام کرده‌اند. البته با توجه به اینکه در آن مقطع زمانی، بازیکنان می‌توانند به تیم ملی کشور خود اضافه شوند، مشکلی برای عدم حضور آن‌ها نخواهیم داشت. در اواسط آذر ماه مسابقات اروپایی به‌طور کلی تعطیل می‌شوند و بازیکنان آزاد هستند و می‌توانند به تیم ملی اضافه شوند اما اینکه چه کسانی در این اردو ما را همراهی می‌کنند، در روزهای آینده مشخص می‌شود ولی از نظر زمانی می‌توانم بگویم نیمه دوم آذر ماه لژیونرها را در اختیار خواهیم داشت.

انتهای پیام/4051/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی هندبال علیرضا حبیبی اردوی تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند

 تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی - فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت ماه تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونر‌ها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی