Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مهران قربانی عضو هیئت عامل و معاون حمل و نقل این سازمان در جریان این بازدید به تاریخچه همکاری های حمل و نقل جاده ای بین دو کشور اشاره کرد و افزود :موافقتنامه دوجانبه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای کالا و مسافر در سال ۱۹۹۳ در تهران  ، امضاء و لازم الاجرا شده است ودرحال حاضر همکاری‌های فیمابین در چارچوب این موافقتنامه در وضعیت خوبی می‌باشد و روند رو به رشد همکاری‌های حمل و نقل جاده‌ای بین دو کشور و آمار تردد کامیون‌های دو کشور طی چند سال اخیر نشانگر این امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه توسعه همکاری های حمل و نقل جاده ای با جمهوری قرقیزستان از اولویت های کاری وزارت راه و شهرسازی است، افزود :خوشبختانه دو کشور با حسن نیت و با هدف ارائه تسهیلات بیشتر برای شرکت های حمل و نقل ایرانی و قرقیز طی سالهای گذشته همکاری های خوبی داشتند . قربانی افزود :در چارچوب همکاری‌های چندجانبه نیز دو کشور همکاری های خوبی در حوزه کریدور شمال جنوب و کریدور تحت نظارت اکو موسوم به کریدور کتای با یکدیگر دارند .معاون حمل و نقل این سازمان خاطرنشان کرد :وزارت راه و شهرسازی وسازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ،آمادگی کامل جهت همکاری در زمینه انتقال دانش و فناوری سامانه های نگهداری راه و ابنیه فنی ، حمل و نقل هوشمند ،مدیریت پایانه های مرزی و مراکز لجستیکی با طرف قرقیز را اعلام می نماید.  وی اظهار امیدواری کرد ،دوازدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین دو کشور که طی امروز و فردا در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود و مسئولیت کمیته حمل و نقل و گمرک آن با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است ،تصمیمات خوبی برای تسهیل تردد ناوگان به قلمرو دو کشور اتخاذ شود. این گزارش حاکی است، فرامرز مداح عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وظایف اصلی سازمان را در دو بخش نگهداری راه و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد و افزود :این سازمان مسئولیت نگهداری و پشتیبانی بالغ بر ۲۲۰ هزار کیلومتر از آزادراه ها ،بزرگراه ها ، راه های اصلی و فرعی و روستایی را برعهده دارد . وی افزود :مرکز مدیریت راههای کشور در این سازمان با بهره گیری از فناوری های نوین سیستم‌های هوشمند، اطلاعات تردد ناوگان را در جاده های سراسر کشور ثبت کرده و با تحلیل این اطلاعات پیش بینی های لازم را در ایام پر تردد و رفع موانع و مشکلات ترافیکی به عمل می آورد .

شایان ذکر است ،آقای جانات بیشن اوف وزیر حمل و نقل و راه جمهوری قرقیزستان به همراه آقای عبدالرزاق اوف سفیر جمهوری قرقیزستان در ایران ضمن بازدید از توانمندی ها و امکانات و خدمات قابل ارائه در مرکز مدیریت راه‌های کشور در زمینه افزایش همکاری ها و تعاملات حمل و نقلی و تبادل تجربه های موفق فیمابین دو کشور اظهار تمایل و علاقه مندی بیان داشتند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های شمالی اعلام کرد: تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت‌وبرگشت) روان است. همچنین محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد مداخلات جوی‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز در خصوص سایر محور‌ها نیز ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران محدوده بهشت‌زهرا، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل رضی آباد تا شهرقدس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های گلشهر، مهرویلا و حدفاصل استاندارد تا پل کلاک در جریان است.

علاوه بر این بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های همدان، سمنان، قم، مرکزی، گلستان و گیلان گزارش شده است.

همچنین مرکز مدیریت راه‌های کشور محور‌های مسدود غیرشریانی را محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه و طبس – بردسکن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا