Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@23:49:50 GMT

مرگ زوج جوان دورودی به دلیل گازگرفتگی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۵۹۶۵

مرگ زوج جوان دورودی به دلیل گازگرفتگی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ نبی‌الله قاسمی روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت اعضای یک خانواده در دورود بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 وی افزود: بررسی اولیه مأموران حاکی از آن بود که در حادثه گازگرفتگی که برای یک زوج جوان در شهرستان دورود اتفاق افتاد متأسفانه زن ۲۱ ساله و مرد ۲۶ ساله براثر نشت گاز مونوکسید کربن جان خود را ازدست‌داده که اجساد آنان پس از هماهنگی قضایی تحویل پزشکی قانونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دورود با اشاره به توصیه‌های ایمنی در جلوگیری از مرگ خاموش در سرما عنوان کرد: عدم رعایت نکات ایمنی در راه‌اندازی، نصب و استفاده از وسایل گرمایشی می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد. 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوت خانواده گاز کربن مرگ سرما کربن گاز مرگ خاموش مونوکسید کربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 

سرهنگ حسين زارعي فرمانده انتظامي شهرستان رودان گفت : ماموران انتظامي پليس امنيت عمومي شهرستان رودان با همکاري کارکنان اداره  محيط زيست  اين شهرستان حين گشت زني در يکي از محورهاي فرعي و روستايي در منطقه   فارياب" به  دو نفر که با کوله پشتي و سلاح شکاري  در حرکت بودند مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود:  ماموران جهت بررسي متهمان را دستگير  که در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد افراد شکارچي غيرمجاز مي باشند که  در بازرسي ازکوله پشتي و وسايل همراه آنان  يکدستگاه دوربين شکاري چشمي ، يک قبضه اسلحه شکاري  و مقداري گوشت وکله و پاچه قوچ وحشي کشف و ضبط کردند.

اين مسئول انتظامي گفت : متهمان دستگيرشده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي  معرفي شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی