Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@09:42:18 GMT

واکنش پاشازاده به تقابلش با پرسپولیس در جام حذفی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۶۶۰۵

ساعت24 - تیم شهرداری بندر ماهشهر طبق قرعه کشی انجام شده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید از پرسپولیس تهران میزبانی کند.

مهدی پاشازاده پس از مشخص شدن قرعه جام حذفی و رویارویی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بدون توجه به اینکه مقابل چه تیمی قرار گرفته ایم همین که تا این مرحله رفته ایم کار بزرگی کردیم و بزرگترین پیروزی برای ما محسوب میشود و قطعا مقابل پرسپولیس حریف دست و پا بسته ای نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم شهرداری بندر ماهشهر ادامه داد: در حال حاضر تمام تمرکزمان روی لیگ دو است و به وقتش درباره این بازی فکرمان را مشغول خواهیم کرد و آنالیز های خود را انجام می دهیم. هر بازی وقتی دارد و اکنون زمان این نیست وقت خودمان را با بازی با پرسپولیس تلف کنیم.

پاشازاده درباره وضعیت تیمش در لیگ دو گفت: متاسفانه از نتایج بدست آمده به هیچ وجه راضی نیستم اما به تیمم امیدوارم و مطمئنم شرایط بهتر خواهد شد.

وی در پایان درخصوص این دیدار حساس گفت: در حضور هوادارانمان بازی کردن برای هر حریفی سخت است و با حمایت این عزیزان تمام سعی خود را خواهیم کرد تا بتوانیم نام بندرماهشهر را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس مهدی پاشازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد