Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:28:18 GMT

فاجعه محیطزیستی استان در سایت محمدآباد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۷۰۹۷

فاجعه محیطزیستی استان در سایت محمدآباد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اکنون فاجعه محیط‌زیستی در این سایت در حال اتفاق است که باید مسؤولان هر چه سریعتر جلوی آن را بگیرند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدیه قافله‌باشی دیشب در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت سایت محمدآباد نامطلوب و بدتر از آن چیزی است که می‌توان فکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اکنون فاجعه محیطزیستی در این سایت در حال روی دادن است که باید مسؤولان هر چه سریعتر جلوی آن را بگیرند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: مسؤولان محیط زیست در ساماندهی سایت محمدآباد اقدامات لازم را انجام دهند و ورود جدی با هدف پیشگیری از فاجعه محیطزیستی داشته باشند.

قافله‌باشی  از مسؤولان شهرداری قزوین گلایه کرد و گفت: چرا تاکنون این مسؤولان وارد میدان نشدند و از بروز مشکلات به وجود آمده جلوگیری نکردند که این مهم جای تامل است.

شهرداری از مسؤولیتش سرباز نزند  

در ادامه این جلسه محسن حق‌شناس گفت: افرادی که در مورد نحوه مدیریت سایت‌ محمدآباد و واگذاری و عدم واگذاری آن توسط شهرداری قزوین نظر می‌دهند باید کارشناسی شده باشد تا در آینده با مشکلات دیگری روبرو نشویم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: اکنون شهرداری قزوین نمی‌تواند وظیفه ذاتی خود را که تحویل زباله از درب خانه مردم تا امحا، جداسازی و غیره است سرباز بزند و مسؤولیت آن را به نهاد دیگری واگذار کند.

وی بیان کرد: طبق قانون واگذاری چنین مسؤولیتی خلاف و اشتباه است به همین دلیل باید مدیران شهرداری قزوین مسؤولیت سایت محمدآباد را بر عهده بگیرند.

این عضو شورا اظهار کرد: باید مشکلاتی که در این سایت است توسط تیمی کارشناس و متخصص رفع شود تا بیش از این مجموعه مدیریت شهری متحمل هزینه نشود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین از شهردار سابق قزوین گله کرد و گفت: ایشان باید به مصوبات شورا، اصلاح اساسنامه، تصاحب سایت محمدآباد و ارائه گزارش مدیریت آن به شورا اقدامات لازم را انجام می‌داد ولی نشده است.

وی بیان کرد: شهرداری باید بر عملکرد سایت محمدآباد نظارت می‌کرد ولی به دلیل عدم انجام آن امروز با مشکلات متعددی روبرو هستیم که چیزی جزء هزینه برای این نهاد ندارد.

حق‌شناس ابراز کرد: باید نگاه اقتصادی به پسماند داشت و از این طریق درآمد پایدار برای شهرداری قزوین ایجاد کرد به همین دلیل در تحقق این مهم باید کارشناسی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/77009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پسماند محمدآباد زیست محیطی قافله باشی شورای شهر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد