Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@13:10:34 GMT

اولین قدم برای شهر دوستدار معلولان در یزد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۷۲۴۳

اولین قدم برای شهر دوستدار معلولان در یزد

عضو شورای شهر یزد از مردم و مسئولان دعوت‌کرد هر کدام در محدوده توان و اختیاراتشان فضای مناسبی برای حضور معلولان در شهر فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ونوس عامری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نهضت مناسب سازی شهر یزد برای همه شهروندان چندی است در شورای پنجم با همت آقای سپنتا نیکنام کلید خورده است و امروز با افتتاح جشنواره گردشگری معلولین به یکی از رویکردهای خود نزدیک می شود هرچند که راه بسیار طولانی در پیش است اما به قول ضرب المثل چینی "برای پیمودن راه یک فرسخی فقط لازمه قدم اول رو برداری"

وی افزود: امیدوارم همه مردم و مسولان به این پویش ارزشمند بپیوندند و هر کدام در محدوده توان و اختیاراتشان فضای مناسبی برای حضور معلولان فراهم کنند تا شهری داشته باشیم برای همه و در دسترس همه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است نخستین جشنواره ملی گردشگری معلولان تا ۲۰ آذر ماه با هدف معرفی یزد به عنوان شهر دوستدار معلول و تبدیل آن به شهر دسترس پذیر ادامه دارد.

کد خبر 399415

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر يزد معلولان شهر دوستدار معلولان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی جشنواره، با حکم سیاوش ستاری دبیر اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی، پوپک عظیم‌پور، صفرعلی محمدزاده و شهرزاد مبرهن به عنوان اعضای هیات انتخاب این جشنواره معرفی شدند.

این هیات سه‌نفره از ۱۶ اردیبهشت سال جاری بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در جشنواره را آغاز می‌کنند.

آثار رسیده به این جشنواره از تهران و استان‌های مختلف کشور هستند که از طریق فیلم مورد بازبینی و انتخاب قرار می‌گیرند. مطابق فراخوان جشنواره، آثار منتخب این بخش۲۰ اردیبهشت معرفی خواهند شد.

نخستین جشنواره ملی خیمه‌شب‌بازی با دبیری سیاوش ستاری در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6099562 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی