Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهادکشاورزی گلستان از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان برای امهال تسهیلات کشاورزان سیل‌زده استان خبر داد. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مختار مهاجر شامگاه سه‌شنبه در بیست و هفتمین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده استان اظهارداشت: دولت 50 درصد کمک‌های بلاعوض را به کشاورزان سیل‌زده استان اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره میزان تحقق کمک‌های تخصیص یافته شده  نیز گفت: تا کنون بیش از 100 میلیارد تومان در قالب کمک بلاعوض به حساب کشاورزان خسارت‌دیده واریز شد.

رئیس جهادکشاورزی استان افزود: علاوه بر کمک‌های بلاعوض با کمک بانک‌های استان 120 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به کشاورزان سیل‌زده پرداخت شده است.

100 میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان سیل‌زده گلستانی پرداخت شد‌کشاورزان سیل‌زده آزادشهر کمک بلاعوض ‌دریافت نکردند740 میلیاردریال کمک بلاعوض و تسهیلات به کشاورزان سیل‌زده گمیشان پرداخت شد‌

وی با اشاره به استمهال وام‌های کشاورزان خسارت‌دیده در اثر سیل ادامه داد: 250 میلیارد تومان اعتبار برای امهال تسهیلات خسارت‌دیدگان به استان ابلاغ شده که در شعب بانک‌های سراسر استان قابل اجرا است.

مهاجر بیان داشت: 111 میلیارد تومان اعتبار هم برای ترمیم و مرمت زیرساخت‌های آسیب‌دیده از سیل به استان اختصاص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: این اعتبار برای بازسازی جاده‌های بین مزارع، کانال‌های انتقال آب، قنات و چاه و ایل‌راه‌های عشایری در شهرستان‌ها آسیب‌دیده از سیل هزینه می‌شود.

انتهای پیام/582/ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران