Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@05:45:28 GMT

عرضه «متری شش و نیم» ویژه نابینایان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۷۴۴۰

عرضه «متری شش و نیم» ویژه نابینایان

فیلم سینمایی «متری شش و نیم» با همکاری «فیلیمو» و «سوینا»، برای انتشار اینترنتی ویژه نابینایان توضیح‌دار شد.

به گزارش قدس آنلاین، طی این همکاری از این پس فیلم‏‌ها‏ و سریال‏‌های محبوب که تا به حال صوتی نشده است به شکل حرفه‏‌ای و با حضور چهره‏‌ها توضیح‏‌دار و پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «متری شش و نیم» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان  اولین فیلمی است که با همکاری فیلیمو و سوینا با صدای احسان کرمی توضیح دار و همزمان با روز جهانی معلولین در این سامانه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به روی پرده رفت و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.
سوینا با شعار سینمای ویژه نابینایان، با هدف فراهم آوردن امکان دسترسی افراد نابینا و کم‌بینا به تولیدات سینمایی تاسیس شده است و در تازه‌ترین همکاری خود با سرویس وی‌اودی فیلیمو، در راه انتشار عمومی فیلم‌های مناسب‌سازی شده برای نابینایان گام برداشته است. 

فیلیمو نیز تاکنون  با مناسب سازی و انتشار فیلم‌ها و سریال های متعددی از جمله مانکن، نهنگ آبی، احضار، آینه بغل، به وقت شام و ... برای ناشنوایان در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام کرده و در آینده نیز مجموعه فیلم های ویژه گروه نابینایان و ناشنوایان را کامل تر خواهد کرد.

مخاطبان سوینا و فیلیمو می توانند جهت استفاده از این آثار با مراجعه به سایت های  https://www.filimo.com  و http://www.sevinagroup.com از این خدمت جدید بهره‌مند شوند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: متری شش و نیم روز ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻧﺎﺑﯿﻨﺎﯾﺎن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   انتخابات تسهیلگران زن روستایی در روستای آفان توسط کارشناس زنان روستایی اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد و با همکاری مرکز جهاد کشاورزی منگور شرقی و شورای روستا برگزار شد.

در این جلسه بعد از توضیحات لازم در خصوص تسهیلگری و وظایف تسهیلگر در همه عرصه ها بالاخص در پروژه پرورش مرغ بومی با رای گیری از بین حاضرین دو نفر به عنوان تسهیلگران اصلی و علی البدل به عنوان رابط برای ادامه همکاری های لازم در پروژه مذکور انتخاب شدند.

در پایان این جلسه نیز ۲۰ نفر داوطلب از بین زنان روستایی علاقمند که تجربه پرورش طیور را داشتند جهت اجرای این طرح انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • ببینید | روایت ملی‌پوش کاراته نابینایان از برخورد عجیب مردم در یک مورد خاص: انگار در روز روشن بی‌حیا شده‌ایم!
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد