Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: ۲۰۶ نفر طی سه روز به عنوان داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نام نویسی قطعی کرده اند.

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری با بیان اینکه فرآیند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح ۱۰ آذر ماه در ۱۲ حوزه انتخابیه آغاز شد، اظهار کرد: طی سه روز در مجموع ۲۱۶ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۰۶ نفر قطعی و ۱۰ نفر در حال ثبت اطلاعات خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: از مجموع ثبت نام های قطعی انجام گرفته، ۵۴ نفر مربوط به روز اول، ۶۳ نفر مربوط به روز دوم و ۸۹ نفر هم مربوط به روز سوم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بابیان اینکه فرایند ثبت نام ۱۰نفر در روز سوم در حال انجام بوده و هنوز قطعی نشده است،  افزود: ۸۵ نفر از داوطلبان ثبت نام شده در روز سوم را مردان و ۱۲ نفر را زنان تشکیل می دهند که ۷ نفر از بانوان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، ۲ نفر در حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه، یک نفر در حوزه انتخابیه درگز، یک نفر در حوزه انتخابیه تربت جام، صالح آباد، تایباد و باخرز و یک نفر هم در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن ثبت نام کرده اند.
رئیس ستاد انتخابات استان میانگین سنی داوطلبان در روز سوم را ۴۳ سال برشمرد و اظهار کرد: جوان ترین داوطلب ۳۰ ساله و مسن ترین آنها ۶۷ ساله بوده است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع داوطلبان روز دوم ۱۷ نفر کارمند، ۲۱ نفر فرهنگی، ۱۵ نفر شغل آزاد، ۹ نفر بازنشسته، ۳ نفر روحانی، یک نفر نظامی و ۳۱ نفر دارای سایر مشاغل بوده اند.
جعفری گفت: در روز سوم ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، از مجموع ۹۸ داوطلب قطعی و در انتظار ثبت نام، تعداد ۴۷ مورد در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، ۳ نفر در حوزه انتخابیه چناران و بینالود، ۷ نفر در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش های احمدآباد و رضویه، ۳ نفر در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان، ۸ نفر در حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز، صالح آباد، ۲ نفر در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات، زاوه، ۶ نفر در حوزه انتخابیه درگز، ۱ نفر در حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد، ۸ نفر در حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه، ۳ نفر در حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب، ۴ نفر در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج و ۶ نفر هم در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار بوده است.
منبع: استانداری خراسان رضوی 
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن جعفری انتخابات خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس

مساح دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های آموزشی برای یادآوری مسائل نظارتی انتخابات در طول هفته آینده برای این ناظران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: ملزومات مورد نیاز برای برگزاری این مرحله به استان رسیده و تا پایان هفته بین ۳ شهرستان توزیع خواهد شد.

مساح در خصوص افرادی که در این مرحله می‌توانند رای دهند، گفت: کسانی که در مرحله قبل در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف رای داده اند و یا کسانی که در مرحله قبل در هیچ حوزه انتخابیه موفق به رای دادن نشدند؛ می‌تواند در این مرحله شرکت کنند.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۱ قانون انتخابات بیان کرد: مجوز اخذ رای از واجدان شرایط بر اساس نتیجه استعلام دستگاه‌های احراز هویت خواهد بود.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جزئیات جدید از برگزاری انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است